Бізнес Konteyner належить трьом друзям. У 2020 році вони відкрили перший магазин-бар крафтового пива, формат якого підгледіли за кордоном. У запуск вклали $60 000 власних заощаджень. Через рік засновники відкрили другу локацію. У 2023-му компанія Konteyner вже налічує 13 закладів, два з них відкриті за франшизою. Продажі подвоюються рік до року, розповідають співзасновники.
Мета бізнесу – зробити крафтове пиво якомога популярнішим серед українців, говорить Олександр Сірий. Konteyner співпрацює з 40 малими пивоварнями. Асортимент у кожному закладі може відрізнятися. Мережу у 2023-му відвідали майже 160 000 гостей, які випили 175 тонн пива.
Команда мережі – це 80 співробітників, яких засновники називають пивними ентузіастами. Ці люди люблять продукт, цікавляться ним, розуміють його. Крафтове пиво можна продавати тільки так, переконані підприємці.