30 до 30: майбутні лідери
«Андрій і Ксенія відразу націлені на глобальне лідерство у своїй ніші. Під час аудиту ми спілкувались із клієнтами та партнерами LetsData, колишніми колегами – фідбек був виключно позитивний», — Олександр Яценко, принципал венчурного фонду SMOK.
Ксенія та Андрій заснували LetsData як відповідь на повномасштабне російське вторгнення. До червня 2022-го вони майже шість років розробляли інструменти виявлення та протидії дезінформації у «волонтерському» режимі. У Ксенії бекграунд роботи у громадському секторі в Internews та «Детектор медіа», в Андрія – робота у найдорожчому українському стартапі Grammarly. Перше замовлення було від консалтингової компанії Chemonics International – відстежувати наративи і дезінформацію про Україну у 46 країнах.
Наразі в стартапу вже 10 великих клієнтів і виторг, що стрімко зростає. Компанія заробляє $67 000 на місяць, що майже у чотири рази більше, ніж торік. План на 2024 рік – $1 млн виторгу, на наступний – $3 млн.
Головною конкурентною перевагою Ксенія вважає досвід. «З одного боку, через інфовійну, яку вже 10 років веде РФ, ми глибше за інших розуміємо інформаційні операції, а з іншого – ми розуміємо реальні потреби клієнтів», – каже вона.