30 найкращих стартапів
Grammarly не просто сервіс для перевірки правопису. Компанія пішла далі і допомагає правильно будувати комунікацію завдяки алгоритмам – оцінює інтонацію, чіткість висловлювань, дає контекстуальні підказки. Її додатками і розширеннями користується понад 30 млн осіб щодня. Кількість платних підписок і виторг компанія не розкриває. Зате може похвалитися величезними інвестиціями. У двох раундах Grammarly залучила $200 млн. Засновники оцінюють компанію в $1 млрд із лишком, а аналітичний сервіс Pitchbook і опитані Forbes експерти доводять верхню планку до $2,5 млрд. Це комплімент і українським інженерним талантам: у київському офісі, де сконцентрована розробка, трудяться більше 200 осіб.
Матеріали по темі