Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Якщо щось несеться в медіаполі – ми попередимо». Український стартап LetsData планує стати лідером у порожній ніші захисту від інформатак. Чи може боротьба з дезінформацією бути бізнесом

5 хв читання

Засновники LetsData, Андрій Кусий, Ксенія Іллюк /надано пресслужбою

Засновників LetsData – Андрія Кусого і Ксенію Ілюк – звело бажання протистояти дезінформації. Вони перетворили його на бізнес. Фото надано пресслужбою

Засновники українського стартапу LetsData навчили ШІ виявляти інформаційні атаки швидше за команди аналітиків. Тепер вони вчаться робити бізнес, залишаючись на світлому боці першої інформаційної війни

У березні 2023‐го клієнти за добу винесли з каліфорнійського Silicon Valley Bank (SVB) $42 млрд. Фінансова установа збанкрутувала. Це найстрімкіший крах банку в історії США.

Тригером стала новина для акціонерів, що SVB планує залучити $2,25 млрд капіталу, щоб компенсувати $1,8 млрд збитків. У відповідь клієнти – венчурні інвестори й засновники стартапів – створили шторм із тисяч тривожних твітів і помчали виводити гроші з банку зі швидкістю понад $1 млн на секунду. Чи був у менеджменту SVB шанс відслідкувати Twitter‐паніку в зародку і реагувати швидше?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд