25 найкращих CEO України 2025
Рішення, що вплинули на результати бізнесу. Інвестувати у розвиток мережі та e-commerce. За дев’ять місяців 2025-го частка онлайну у продажах компанії перевищила 15%, рухаємося до 20%. Розбудовуємо склад у Львові та придбали розподільчий центр у Броварах, який запрацює у 2026 році. На складах у Броварах, Дніпрі та Львові встановлено сонячні електростанції.
Яку проблему розв’язуєте зараз. Готуємося до бюджету на 2026 рік. Намагаємося передбачити різні сценарії. Готуємося до можливих блекаутів: усі магазини, офіси та склади оснащено резервними джерелами живлення. Проблема — дефіцит на ринку праці. Розвиваємо бренд роботодавця.
Найскладніше рішення. Про закриття магазинів. У 2025 році ми змушені були закрити магазини у Покровську, Мирнограді, Білозерському, Добропіллі, Дружківці, Межовій, Покровському й один із магазинів у Херсоні через безпекові ризики та відтік населення.
Стратегічна ціль на три – п’ять років. Масштабуватися та посилювати позиції. Наблизилися до виходу за кордон.
Цитата: «Поважати кожну людину, незважаючи від її статусу».