Невдачі – паливо для удач
Одного разу в інтернет‑магазинів, які використовують додаток RetargetApp, після чергового оновлення сервісу припинила працювати кнопка «Додати в кошик». Клієнти видалили застосунок, а стартап втратив щонайменше $20 000. Цією історією Павло Матвієнко, засновник RetargetApp, ілюструє просту істину: невдача вчить. У цьому конкретному випадку він зрозумів: тестування змін – обов’язкове.
RetargetApp – додаток для автоматизації рекламних кампаній. Серед його партнерів Shopify, Facebook і Google, сервісом користуються, за даними самої компанії, понад 5000 інтернет‑магазинів, переважно зі США. Завдяки алгоритмам за чотири роки клієнти стартапу продали товарів на $60 млн. «Наша мета – допомогти маленьким інтернет‑магазинам почати залучати потенційних покупців за допомогою нетоксичної, красивої, потрібної, корисної реклами», – каже Матвієнко.