Історія бренду розпочалась у листопаді 1939 року, коли за три місяці після радянської окупації у Львові відкрили трикотажну фабрику «Промінь». Згодом підприємство стало лідером виробництва трикотажної продукції у Східній Європі. У перші роки незалежності фабрика занепала. Нова глава в історії бренду починається у 2012-му, коли приватний власник розпочав модернізацію фабрики. Відновлений бренд Promin випускає доступні за ціною колекції повсякденного одягу. Компанія виробляє до 100 000 одиниць одягу на місяць.
У 2024-му мережа налічує приблизно 20 магазинів. «Ми гнучкі, інноваційні та віддані українським споживачам», – перелічує фактори зростання під час війни власник Миколай Михайличенко. Щорічне зростання становить 25–30%
У планах Promin – запуск онлайн-продажів у країнах ЄС.