Щоб запустити бізнес із виробництва одягу, Микола Стребков, Анна Свідченко та Олексій Погіба продали у 2017-му SPA-салон за $6000. За п’ять років у компанії вже було два виробництва у Києві та Харкові. Це дозволяє гнучко змінювати обсяги виробництва. «Ми постійно змінюємо асортимент. Щотижня – до 10 новинок. Також можемо давати доступну ціну», – говорить про перевагу Свідченко.
У перший рік війни бренд збільшив виторг на 30%, а у 2023-му подвоїв результат. Rikky Hype не релокував харківське виробництво, а, навпаки, розширив його у кілька разів.
Компанія не має офлайн-магазинів – зі старту орієнтувалася на розвиток онлайн-продажів. «Усі сили, ресурси, фінанси вкладаємо в онлайн. Цей напрям більш перспективний та високомаржинальний», – каже Свідченко. 90% клієнтів бренду приносить реклама у соцмережах.
На високу впізнаваність марки впливають ситуативний маркетинг та соціальні проєкти. Серед зірок, із якими співпрацював бренд, – співачка Надя Дорофєєва, телеведучі Леся Нікітюк і Даша Астафʼєва, олімпійська чемпіонка Дарʼя Білодід.