100 найбільших приватних компаній 2021
Санкції, введені РНБО в лютому 2021 року проти Віктора Медведчука, і націоналізація «ПрикарпатЗахідтранс» рикошетом вдарили по Wexler Group Петра Бевза – до недавнього часу найбільшого розпорядника дизпального «Роснафти» в Україні. З середини 2016 року Wexler – лідер серед імпортерів дизеля на український ринок. Поставки «Роснафти» в Україні забезпечувала Proton Energy ізраїльського бізнесмена Нісана Моісеєва. Журналістські розслідування LIGA, «Радіо Свободи» та «Української правди» пов’язують його з Віктором Медведчуком. У 2020‑му Wexler поставив понад 1 млн т дизеля. Більшу частину прокачано через «трубу Медведчука», як називали «ПрикарпатЗахідтранс» у журналістських розслідуваннях. Белз заперечує зв’язок із Медведчуком, але не приховує дружбу з Моісеєвим. Після переходу «ПрикарпатЗахідтрансу» в управління «Нафтогазу» компанія Белза припинила співпрацю з Proton Energy і відмовилася від поставок російського палива. У першому півріччі 2021 року Wexler скоротив імпорт нафтопродуктів у 3,1 раза – до 180 000 т. Компанія, за словами Белза, концентрується на морських поставках через порт Південний.
100 найбільших приватних компаній 2020
У 2016 році російська «Транснефть» продала маловідомій швейцарській компанії International Trading Partners нафтопродуктопровід «ПрикарпатЗахідтранс». До 2014 року по ньому прокачували дизель з Росії та Білорусі для України і подальшого транзиту в Європу. Кілька журналістських розслідувань повʼязують ITР з Proton Energy Нісана Моісеєва, називаючи її «трубою Медведчука». Поки Моісеєв заперечує звʼязок із кумом Володимира Путіна, його Proton Energy залишається головним імпортером дизеля в Україну через «ПрикарпатЗахідтранс». Найбільший покупець цього палива – компанія Wexler українського підприємця Петра Белза. Після того як із 2016го нафтопровід відновив роботу з новими власниками, продажі Wexler різко зросли. «Запуск продуктопроводу дав конкурентну ціну за рахунок логістики», – казав Белз в інтервʼю РБК у 2018 році.