Інформація про Яготинське

«Молочний Альянс» (спадкоємці Федора Шпига, Олександр Деркач, Сергій Вовченко), молочна продукція

Яготинське
$115 млн

Профайл

Рік створення бренда
1956 — Яготинський маслозавод, 2006 — ТМ «Яготинське»

Десятиліттями Яготинський маслозавод був відомим лише своїм якісним маслом. Ситуація докорінно змінилася із його входженням до групи «Молочний Альянс». Підприємство поповнило асортимент не лише традиційними молокопродуктами, а й айраном та какао на молоці. Лінійка «Яготинське для дітей» невдовзі після запуску стала лідером на українському ринку дитячого харчування. Компанія підтримує українських військовослужбовців і волонтерів та фонд «Таблеточки». «Яготинське» накинуло оком на ринки Сходу: компанія отримала сертифікат халяль та взяла участь у найбільшій продовольчій виставці Азії.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Чернігівське
Anheuser-Busch InBev
$230 млн
Dnipro-M /dnipro-m.ua
Олександр Колісник
$3 млн
Участь в рейтингах