Інформація про Яготинське

«Молочний Альянс» (спадкоємці Федора Шпига, Олександр Деркач, Сергій Вовченко), Молочна продукція

Яготинське
$115 млн

Профайл

Рік створення бренда
1956 — Яготинський маслозавод, 2006 — ТМ «Яготинське»

100 географічних брендів України 2020

Десятиліттями Яготинський маслозавод був відомим лише своїм якісним маслом. Ситуація докорінно змінилася із його входженням до групи «Молочний Альянс». Підприємство поповнило асортимент не лише традиційними молокопродуктами, а й айраном та какао на молоці. Лінійка «Яготинське для дітей» невдовзі після запуску стала лідером на українському ринку дитячого харчування.

Компанія підтримує українських військовослужбовців і волонтерів та фонд «Таблеточки». «Яготинське» накинуло оком на ринки Сходу: компанія отримала сертифікат халяль та взяла участь у найбільшій продовольчій виставці Азії.

Матеріали по темі
Участь в рейтингах