Десятиліттями Яготинський маслозавод був відомим лише своїм якісним маслом. Ситуація докорінно змінилася із його входженням до групи «Молочний Альянс». Підприємство поповнило асортимент не лише традиційними молокопродуктами, а й айраном та какао на молоці. Лінійка «Яготинське для дітей» невдовзі після запуску стала лідером на українському ринку дитячого харчування. Компанія підтримує українських військовослужбовців і волонтерів та фонд «Таблеточки». «Яготинське» накинуло оком на ринки Сходу: компанія отримала сертифікат халяль та взяла участь у найбільшій продовольчій виставці Азії.
Інформація про Яготинське
«Молочний Альянс» (спадкоємці Федора Шпига, Олександр Деркач, Сергій Вовченко), молочна продукція
$115 млн
Профайл
Рік створення бренда
1956 — Яготинський маслозавод, 2006 — ТМ «Яготинське»
Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»