Ян Гордієнко завів YouTube-канал у 15 років. Перший мільйон підписників набрав ще до того, як закінчив школу. Сьогодні, за словами блогера, один рекламний пост приносить йому $6500. Серед його рекламодавців – BMW і Calvin Klein. Гордієнко випустив кілька музичних кліпів і знявся в провальному російському фільмі «Зламати блогерів». Картина з бюджетом $500 000 заледве зібрала у прокаті $100 000. Не дуже успішною виявилася й спроба перебратися з YouTube на телебачення. У березні 2020 року Гордієнко став ведучим тревел-шоу «Орел і Решка» разом із блогеркою Юлією Коваль. Усі карти сплутав коронавірус: після 11 випусків сезон закрили, а контракт із блогером не продовжили.
Інформація про YanGo
Гумор
![YanGo /DR](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/340x340/0/c2/63c772f6-d05ff377051e44e8e362478ef16aec20.jpg?v=4274_1)
9 місце