Віталій Войтович, засновник та СЕО Premier FOOD Group, власник бренда Mr.Grill. Фото надані пресслужбою. /предоставлено пресс-службой
Категория
BrandVoice
Дата

«Ті самі хот-доги з АЗК» – Віталій Войтович, засновник та CEO Premier Food Group, розповів як бренд Mr.Grill змінив культуру споживання хот-догів в Україні та чому і як компанія допомагає розвиватися малому бізнесу

Віталій Войтович, засновник та СЕО Premier FOOD Group, власник бренда Mr.Grill. Фото надані пресслужбою. Фото предоставлено пресс-службой

Засновник та СЕО Premier FOOD Group розповів про бізнес-модель групи компаній: «це комплексне обслуговування продажу хот-догів, бургерів та інших категорій стрітфуду, яким користуються понад 10 000 партнерів по всій Україні, включаючи автозаправні комплекси, кафе, кавʼярні, МАФи, ресторани, фуд-корти та роздрібні магазини».

Мабуть, ніхто вже не згадає, на якій саме автозаправці в Україні зʼявилися перші якісні французькі хот-доги українського виробництва. Сосиска готується на грилі, одразу вставляється у хрумку підсмажену булочку-багет із додаванням соусів і віддається за кілька хвилин після замовлення. Вони швидко набули популярності та стали атрибутом будь-якої подорожі. Тому що це ситно, смачно і, головне, дуже зручно їсти за кермом або по дорозі від метро до роботи. Люди люблять сперечатись, які хот-доги смачніші, але часом вони й не знають, що всі їх виготовляє та постачає одна українська компанія. 

Секрети популярності хот-догів в Україні знає засновник та СЕО Premier FOOD Group, власник бренда Mr.Grill Віталій Войтович. Саме він у 2007 році почав створювати культуру споживання хот-догів в Україні. Разом із зарубіжними експертами компанія розробила спеціальну технологію виробництва м’ясних сосисок для гриля з використанням шокової заморозки. Це забезпечує тривалий термін зберігання без додавання консервантів і зручну логістику. 

«Ті самі хот-доги з АЗК» – Віталій Войтович, засновник та CEO Premier Food Group, розповів як бренд Mr.Grill змінив культуру споживання хот-догів в Україні та чому і як компанія допомагає розвиватися малому бізнесу /Фото 1

За 15 років Віталій Войтович перетворив невеликий стартап на вертикально інтегрований бізнес із щорічним оборотом у 2 млрд грн, дистрибуцією по всій Україні, 1000 робочих місць та розвиненим експортом майже до 20 країн світу під назвою Premier FOOD Group. Фото надані пресслужбою.

За 15 років Віталій Войтович перетворив невеликий стартап на вертикально інтегрований бізнес із щорічним оборотом у 2 млрд грн, дистрибуцією по всій Україні, 1000 робочих місць та розвиненим експортом майже до 20 країн світу під назвою Premier FOOD Group. Бізнес-модель компанії – це комплексне обслуговування продажу хот-догів, бургерів та інших категорій стрітфуду, яким користуються понад 10 000 партнерів по всій Україні, включаючи автозаправні комплекси, кафе, кавʼярні, МАФи, ресторани, фуд-корти та роздрібні магазини. У Premier FOOD Group є власне виробництво під брендом Mr.Grill, складські комплекси площею 10 000 кв. м, власна 4PL-логістика, e-commerce-платформа mrgrill.ua з усім потрібним для стрітфуду, зручний мобільний застосунок та навіть власна мережа хот-дог-барів Mr.Grill Hotdogs & Burgers. 

В інтерв’ю Forbes Віталій Войтович розповів, як війна вплинула на бізнес, чи продовжують українці купувати хот-доги та чому треба підтримувати малий бізнес. 

Як Premier FOOD Group пережила перший рік війни, що виявилося найскладнішим? 

З початку війни ми не зупиняли свою діяльність навіть на один день, хоча було дуже непросто. Були розірвані ланцюги постачання деяких інгредієнтів виробництва, які довелося оперативно відновлювати. Система логістики була порушена, багато розподільчих центрів опинилися в зоні бойових дій та окупації, доводилося здійснювати доставку продукції у вкрай небезпечні регіони. На той час ми ще й мали проблему зі значним падінням дистрибуції, тому що багато точок стрітфуду і зокрема автозаправки були змушені зупинити свою роботу. Але завдяки згуртованості та професіоналізму моєї команди, внутрішнім резервам, умінню неординарно мислити та оперативно діяти ми впоралися з усіма цими викликами. Це був реальний кризовий менеджмент у дії. Важливо, щоб наші клієнти продовжували працювати та годувати українців, бо це дозволяє малим і великим бізнесам зберігати робочі місця й підтримувати економіку України. 

З початку війни Premier FOOD Group зберегла всю команду і створила ще понад 150 нових робочих місць, розширила виробничі площі, власний автопарк. Ми збільшили обсяг виробництва, щоб забезпечити малий бізнес та населення доступним стрітфудом, та інвестуємо в розширення виробничого майданчика. Відкрили нові логістичні комплекси у Вінниці, Полтаві, Львові, Дніпрі та Одесі. Нині партнерами Premier FOOD Group є понад 2000 АЗК, 6000 точок стрітфуду і 1500 роздрібних магазинів національних мереж. Кілька років тому ми зайшли в супермаркети із сосисками та ковбасками бренда Mr.Grill, щоб дати можливість українцям смакувати «той самий хот-дог з АЗК» не лише на автозаправках чи вулицях міст, а й у себе вдома.

Партнерами Premier FOOD Group є понад 2000 АЗК, 6000 точок стрітфуду і 1500 роздрібних магазинів національних мереж.

Premier FOOD Group із перших днів повномасштабної війни підтримувала українців своїми благодійними акціями. Ми роздали 100 000 хот-догів та бургерів Mr.Grill у школах, садочках та бомбосховищах, якими на той час був навіть метрополітен. На сьогодні ми вже передали близько 60 т готової продукції як гуманітарну допомогу. Ми активно співпрацюємо із благодійними фондами та військовими частинами, придбали і передали автівки та техніку для сил ППО, дизельні генератори, дрони DJI Mavic, тепловізори. І дуже пишаємося тим, що отримали відзнаки від Міністерства оборони і головнокомандувача Збройних сил України Валерія Залужного.

«Ті самі хот-доги з АЗК» – Віталій Войтович, засновник та CEO Premier Food Group, розповів як бренд Mr.Grill змінив культуру споживання хот-догів в Україні та чому і як компанія допомагає розвиватися малому бізнесу /Фото 2

Виробництво «тих самих хот-догів з АЗК» знаходиться у місті Тульчин, Вінницька область. Фото надані пресслужбою.

 Як ви забезпечуєте доставку стількох категорій товарів шість разів на тиждень на таку кількість партнерів? 

Це завдяки диджиталізації та автоматизації. Ми давно обрали цифровий шлях розвитку, і ведення бізнесу майже повністю перемістилося в онлайн: поповнити запаси, звʼязатися з компанією, отримати всі супровідні документи можна в будь-який час просто зі свого смартфона. Наприклад, кожен розподільчий центр оснащено системою WMS, яка надає точну інформацію про кількість товарів, їх розташування та стан, що сприяє зменшенню помилок і втрат. А завдяки впровадженню системи TMS Premier FOOD Group розробляє ефективні маршрути для власного парку з 80 спеціалізованих авто із рефрижераторами більш як до 10 000 торгових точок та інформує партнерів про статус доставки за допомогою SMS.

Як змінилося споживання хот-догів під час війни? 

Мабуть, кожна українська родина, якій довелося евакуюватися на початку повномасштабного вторгнення, зможе згадати, що у ті перші важкі дні у дорозі хот-дог Mr.Grill був чи не єдиним можливим доступним якісним ситним перекусом. На той час Premier FOOD Group був одним з небагатьох операторів на ринку стрітфуду, який не припинив свою роботу і доставляв продукцію навіть у найнебезпечніші регіони нашої країни. Хот-доги Mr.Grill стали також готовим зручним рішенням для багатьох українських чоловіків, які тимчасово залишилися без сімей у воєнний час. 

Якщо раніше хот-дог споживали 17,5 млн працездатного населення, то зараз це 12 млн. Але споживають вони частіше: з двох разів на місяць до 3,5 раза. Це дозволило нам зберегти обсяги продажів на рівні 10 млн хот-догів щомісяця.

 

«Ті самі хот-доги з АЗК» – Віталій Войтович, засновник та CEO Premier Food Group, розповів як бренд Mr.Grill змінив культуру споживання хот-догів в Україні та чому і як компанія допомагає розвиватися малому бізнесу /Фото 3

Під час війни великі бренди мають підтримувати тих, хто починає, хоче створювати нові робочі місця та допомагати відроджувати країну, - вважає засновник та СЕО Premier FOOD Group Віталій Войтович. На фото Віталій з директором виробництва Наталією Кудельскою і колегами. Фото надані пресслужбою.

Ще до війни, у ковідний час, ми наростили пенетрацію в категорію хот-догів до 70% завдяки індивідуальній упаковці Mr.Grill. Під час війни кількість споживачів значно зменшилася, але частота споживання зросла. Якщо раніше хот-дог споживали 17,5 млн працездатного населення, то зараз це 12 млн. Але споживають вони частіше: з двох разів на місяць до 3,5 раза. Це дозволило нам зберегти обсяги продажів на рівні 10 млн хот-догів щомісяця.

Чому Premier FOOD Group зацікавлена в підтримці проєктів малого бізнесу? 

​​Я вважаю, що розвиток малих і середніх підприємців наразі є локомотивом розвитку всієї економіки України.

Під час війни великі бренди мають підтримувати тих, хто починає, хоче створювати нові робочі місця та допомагати відроджувати країну.

Свій перший підприємницький досвід я отримав у 23 роки, організувавши постачання мʼясо-молочної продукції в сегменті HoReCa. Навіть доводилося робити перші доставки власним авто (посміхається), тому складнощі та можливі проблеми малого бізнесу мені як нікому знайомі.

За 15 років отримав безцінний досвід розвитку компанії в різні часи і періоди для нашої країни і готовий ділитися ним. Ми, як компанія, зацікавлені в успіху наших партнерів, бо це наша дистрибуція. А партнери зацікавлені в нас, бо ми пропонуємо їм відпрацьовані готові бізнес-рішення. Ми допомагаємо з вибором асортименту, обладнання, мерчандайзингом, доставкою та просуванням товару.

Тому 2+2 у цьому разі – це не 4, а набагато більше. Синергія, яка зараз відбувається між підприємцями, обовʼязково дасть поштовх до розвитку після перемоги. Вірю, що наша економіка швидко відбудується, а ми будемо на передовій цього процесу!

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Исправить
Предыдущий слайд
Следующий слайд
Новый выпуск Forbes Ukraine

Заказывайте с бесплатной курьерской доставкой по Украине