Еквайринг проти COVID-19: технології перемагають
Категория
Партнерский материал
Дата

Еквайринг проти COVID-19: технології перемагають

3 хв читання

Пандемія підштовхнула і без того активний рух бізнесу онлайн. Карантинні обмеження змусили диджиталізуватися навіть найзатятіших прихильників офлайну. І якби не інтернет-еквайринг, наслідки COVID-19 для економіки могли стати катастрофічними.

Пандемія підштовхнула і без того активний рух бізнесу онлайн. Карантинні обмеження змусили диджиталізуватися навіть найзатятіших прихильників офлайну. І якби не інтернет-еквайринг, наслідки COVID-19 для економіки могли стати катастрофічними.

Дистанційні продажі не здійсниш готівкою, а тому потрібен партнер, який отримає гроші клієнта і передасть їх бізнесу, забезпечивши миттєве переведення фінансів з дотриманням безпеки для всіх сторін. Ця процедура і називається інтернет-еквайрингом.

Безготівкові платежі стають не просто нормою, а обовʼязковою умовою для всіх. У великих містах вже ні для кого не буде сенсацією бабуся, яка продає врожай зі своєї грядки, приймаючи оплату на карту. Так само дрібний бізнес та самозайняті фахівці потребуватимуть послуг еквайрингу при виході онлайн. Щодо великого бізнесу та сфери послуг – вони стануть локомотивом нових технологій у прийманні платежів. Адже що зручніше людині заплатити за продукт чи послугу, то більша ймовірність вдалої угоди. 

В Україні висока конкуренція партнерів з інтернет-еквайрингу. І тут одним лише низьким відсотком комісії неможливо перемогти у війні за клієнта. Важливими є всі складові процесу: підтримка, технічна досконалість, захищеність, а також готовність адаптуватися до потреб клієнта. 

Одним із таких партнерів, що надає найкращі умови за всіма складовими, є IBOX BANK. У 2020 році банк змінив стратегію та зосередився на наданні транзакційних послуг повного циклу. Наявність власної технічної команди та процесингу дозволила у стислий термін запропонувати ринку комплекс послуг з інтернет-еквайрингу.

Відмінні умови партнерства дозволили IBOX BANK швидко залучити нових клієнтів, а багатий досвід у транзакційному бізнесі – запропонувати просте та зручне рішення, яке легко адаптується під будь-який сайт або мобільний додаток. 

Високий попит на ринку зробив інтернет-еквайринг від IBOX BANK вкрай затребуваним. Нещодавно банк виграв тендер на надання послуг для найбільшої в Україні мережі супермаркетів. Також IBOX BANK обслуговує безготівкові платежі лідерів мобільного звʼязку України («Київстар», Vodafone, Life); є партнером monobank, iPay та інших великих гравців фінансового ринку України.

Тариф на інтернет-еквайринг від IBOX BANK у 2021 році становив 2,3%. Він розраховується за прогресивною шкалою, тому що більше платежів – то нижча комісія. У 2022 році завдяки зниженню комісії інтерчейнджу в межах домовленостей НБУ і Visa з Mastercard послуги еквайрингу для бізнесу стануть ще доступнішими.

Як розвивається інтернет-еквайринг в Україні

У 2021 році послуга інтернет-еквайрингу в IBOX BANK стала популярнішою в рази. Кількість операцій зросла на 750% лише за перше півріччя, а обсяг фінансових операцій – на 1300%. Якщо до пандемії зростання було органічно плавним, карантинні обмеження виступили сильним каталізатором попиту на безготівкові платежі. Навіть якщо пандемія завершиться у 2022 році, уповільнення темпів зростання інтернет-еквайрингу не станеться. 

Користувачі вже спробували переваги інтернет-шопінгу, дистанційного замовлення послуг, а також доставки готової їжі та продуктів. А тому послуги інтернет-еквайрингу проникатимуть все глибше в усі сфери життя. 

Високу популярність інтернет-еквайрингу підтверджують також у Mastercard. За словами Ігоря Березанського, менеджера з розвитку бізнесу електронної комерції Mastercard в Україні, пандемія суттєво прискорила розвиток цифрової комерції та онлайн-шопінгу у світі та в Україні зокрема. 

Так, згідно з результатами дослідження MasterIndex, 60% українців із початком пандемії стали купувати онлайн набагато частіше, а майже половина – замовляють онлайн регулярно кілька разів на місяць. Та й загалом статистика Mastercard показує, що ринок e-commerce в Україні продовжує стабільно зростати вдвічі рік у рік. 

Що стосується нових технологій, то Mastercard вказують, що зручність і безпека залишаються головними питаннями, які сьогодні хвилюють клієнтів щодо онлайн-шопінгу. Відповідь на цей запит – технологія card-on-file, тобто зберігання даних платіжних карт в онлайн-кабінеті, і токенізація. 

За статистикою, більш ніж половина користувачів не завершують оплату на сайті, якщо для цього потрібно вводити карткові дані вручну. Тобто збереження карток у гаманці, на сайті або в мобільному додатку дозволяє торгівцям у рази збільшити кількість покупок.

Крім того, як зазначають у Mastercard, зручність та безпека оплат онлайн може забезпечити токенізація, тобто заміна номера платіжної картки під час оплати унікальним цифровим кодом, завдяки чому номер картки під час оплати не передається. Ця технологія лежить в основі оплат із глобальними цифровими гаманцями (Apple Pay, Google Pay тощо), а сьогодні вона приходить і до електронної комерції. 

Так, наприклад, сервіс MDES for Merchants від Mastercard дозволяє онлайн-продавцям зберігати токени замість карткових даних. Це підвищує рівень захисту онлайн-транзакцій та покращує споживчий досвід, адже рішення робить банківську картку фактично безстроковою онлайн.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд