Kharkiv IT Research 2021 – подія національного масштабу, яка зібрала понад 700 С-level гостей з усієї України.
Власники ІТ-бізнесу, міністри і ректори, інвестиційні фонди та громадські організації об’єднались для обговорення викликів розвитку ІТ-індустрії.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
СЕО Altexsoft та голова Наглядової ради Харківського ІТ-кластера Олександр Медовой презентував дослідження ІТ-ринку від KPMG.
Темпи розвитку в «ковідні» часи, обсяги податків і благодійні внески – цифри вразили та викликали бурхливу реакцію залу. Головною особливістю харківського ІТ-ринку є різноманіття ІТ-компаній різних типів і масштабів: як великого та середнього сервісного бізнесу, наприклад, NIX, Softserve, EPAM Ukraine, Sigma Software, CodeIT, INSART, так і представників ІТ-консалтингу на кшталт AltexSoft.
Івент поєднав три ключові цілі.
Ціль 1: обговорити дослідження із провідними експертами галузі, виявити ключові виклики та віднайти шляхи їх подолання.
Найгостріше питання регуляції ІТ-сфери – Дія Сіті. Влада та ІТ-бізнес зважили ризики й переваги проєкту та дійшли згоди щодо важливості збереження поточного податкового навантаження на ІТ-галузь.
Найпалкішою виявилась дискусія навколо ключового виклику – нестачі ІТ-фахівців. Про співпрацю та конкуренцію між собою сперечались представники Мінцифри й МОН, Харківського ІТ-кластера та провідних ІТ-компаній: Softserve, NIX, Sigma Software, GlobalLogic.
Кількість і якість ІТ-фахівців, що готують заклади освіти, не відповідають потребам ІТ-компаній.
«Компанії витрачають багато часу на те, щоб довчити спеціалістів», – каже Ігор Брагінський, President & CEO NIX, учасник дискусійної панелі.
Державна освіта не встигає забезпечувати потреби ринку. Серед рішень – дуальна освіта й інші ініціативи ІТ-спільноти, що стали основою дорожньої карти реформування ІТ-освіти.
Формат роботи ІТ-компаній у постковідні часи – тема, яка викликає протиріччя. Офіси чи ремоут? Чи потрібні ІТ-парки?
ІТ-бізнес здебільшого використовує гібридну модель роботи. Тому на панельній дискусії лунали заклики змінювати ергономіку офісних просторів, щоб утворилась екосистема, яка об’єднує. В Україні бракує офісів А-класу, але вони є у багатьох проєктах забудовників у Харкові – від окремих IT-локацій та екосистемних проєктів на кшталт Unit City Kharkiv до таких потужних технопарків, як Екополіс ХТЗ.
Ціль 2: cтворити майданчик для потужного нетворкінгу між керівниками ІТ-компаній, національної влади та освіти.
Вхід на івент був безкоштовний, але винятково за особистими запрошеннями – для організаторів було вкрай важливо зберегти executive-level події.
Довгоочікуваний нетворкінг після тривалого карантину відбувся у гольф-клубі Superior Golf & Spa Resort. Залу заповнили вщент. Подія проходила безпечно: 80% відвідувачів вакциновані, а для інших було організовано безкоштовне експрес-тестування.
Хто не мав змоги приїхати особисто – долучався до онлайн-трансляції. На нетворкінг-брейках гості мали можливість поспілкувалися з колегами в неофіційній обстановці, насолоджуючись смачною їжею та напоями. Також під час перерв між дискусіями на гостей чекав тест-драйв машин класу люкс.
Ціль 3: вперше за історію українських ІТ-подій провести благодійний аукціон під час ІТ-заходу.
Тема благодійності вперше досліджувалась на Kharkiv IT Research і стала окремою панеллю – «Civil impact: благодійність чи CSR?». У 2020 році харківські ІТ-компанії витратили понад 580 млн грн (2% річного доходу галузі) на благодійність.
Кисневі траси в COVID-лікарнях, потреби армії, допомога освіті та дітям, локальні виклики на прикладі ініціативи IT4Life від Kharkiv IT Cluster – напрями благодійних ініціатив ІТ-бізнесу дуже різноманітні.
Найемоційніша панель перейшла в благодійний аукціон. Лотами стали: сторічна ключка для гольфу, колекційне вино, experience-зустрічі з лідерами ІТ-галузі та живописні полотна харківських митців. Родзинка аукціону – NFT-твори українських диджитал-художників.
Протягом івенту зібрано понад 700 тис. грн. Ці кошти БФ «Таблеточки» спрямували на покриття місячного лікування 100 онкохворих дітей з усієї країни в «Охматдит».
Резонанс у ЗМІ та натхненні відгуки у соцмережах ілюструють успішне досягнення поставлених цілей. Насичені експертні дискусії й актуальність тем на івенті-2021 виводить Kharkiv IT Research на новий рівень. Дані досліджень допомогли зрозуміти, якою впливовою є ІТ-індустрія і які є можливості для розвитку.
Обʼєднання керівників ІТ-компаній – рушій прогресивних змін не тільки своєї галузі, але й усієї економіки країни. Організатори події – команда Kharkiv IT Cluster — пишаються довірою ІТ-спільноти та вже готують найбільший IT-executive-event в Україні на 2022 рік.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.