Фото: пресслужба Gazer
Категория
Партнерский материал
Дата

METASMART TV від Gazer – нова категорія телевізорів здійснює переворот на ринку смарт ТВ

Фото: пресслужба Gazer

Більшість людей відмовляться вірити в те, що категорія смарт ТВ переходить в End Of Life, і скажуть, що цього просто не може бути!

Ми б теж не повірили, якби не згадали, як колись телефони були дисковими, потім кнопковими, а пізніше тач-екранними. При цьому поява кожного нового покоління ґаджетів заміняє попереднє, витісняючи його не лише з полиць магазинів, а й із нашого повсякденного життя. Деякі назви таких продуктів стали називними іменами – Xerox, Dyson, iRobot. Ці бренди не просто знаменують власний продукт, але й називають цілі ринкові категорії. Таким, передбачають розробники Gazer, стане й назва METASMART TV.

METASMART TV від Gazer – нова категорія телевізорів здійснює переворот на ринку смарт ТВ /Фото 1

Фото: пресслужба Gazer

У чому ж суть?

Питання, яке поставили собі в Gazer, – кому зараз взагалі потрібний новий телевізор і навіщо? Чим, власне, поганий, наприклад смарт ТБ, якому 3–5–7 років? І дійшли висновку, що навіть продавець у магазині електроніки не зможе підібрати належних аргументів. Максимум, що він покаже як відмінність, – це якість картинки, і в більшості випадків ця різниця невелика. Так, покупець у торговому залі бачить 20–30–50 однакових телевізорів, де демонструється однаковий відеоряд. У найкращих представників – інформація про технологію екрану. Інші телевізори – майже близнюки.

Стає зрозуміло, що це є наслідком того, що й самі виробники зайшли в глухий кут. Адже на двадцять телевізорів лише пʼять операційних систем без явних для клієнта відмінностей та переваг, а реальних технічних характеристик телевізорів часто не знають навіть промоутери та представники брендів.

Можна посперечатися, що ринок стабільний, адже телевізори купують!

Але якщо вивчити споживчу поведінку, стане зрозуміло: покупцю здебільшого новий телевізор не потрібен. Купують лише тому, що є жорсткий стереотип: телевізор у будинку має бути. У кожній вітальні має бути телевізор. В ідеалі – у кожній спальні. І точно так само міркують готелі, коли розміщують телевізор у своїх номерах, але дуже рідко який гість насправді вмикав його хоч раз.

Як наслідок – ринок давно вийшов на плато і не зростає. Ціни на телевізори упродовж останніх пʼяти років знизилися, ринок стагнує. Чому? Тому що нове покоління покупців все менше і менше схильне до впливу цього стереотипу.

METASMART TV від Gazer – нова категорія телевізорів здійснює переворот на ринку смарт ТВ /Фото 2

Фото: пресслужба Gazer

Як змінюється ринок ТБ?

Так само, як і поведінка клієнтів.

Клієнт давно відмовився дивитися ефірне телебачення, і на цьому закінчилася свого часу ера звичайних телевізорів. Клієнт став сам керувати контентом – тоді почалася ера смарт-телевізорів. На сьогодні єдине застосування сучасного смарт ТВ – це використання ОТТ сервісів та YouTube. Сам ринок ОТТ продовжує зростати, але не за рахунок купівлі більшої кількості телевізорів, а за рахунок того, що ОТТ став мультиплатформним, і тепер він є на ноутбуці, планшеті та телефоні.

Будь-який молодий покупець бачить у телевізорі лише монітор, а хоче бачити великий планшет, щоб взаємодіяти з ним, але це поки що не так.

Що далі?

Наступний крок у поведінці клієнта – це нові тренди та технології.

Вже зараз очевидним є інтерес людей до мистецтва на екрані телевізора. Провідні бренди впровадили такі режими – арт-режими, додали їх у свої смарт-телевізори. Це був перший крок на шляху зміни категорії. Що відбувається далі? Великими темпами набирає популярність NFT. Люди цікавляться та купують nft-мистецтво, розраховуючись криптовалютою. Це навіть не наступний крок, а поточний, це вже сьогодні. Що ж чекає попереду?

METASMART TV від Gazer – нова категорія телевізорів здійснює переворот на ринку смарт ТВ /Фото 3

Фото: пресслужба Gazer

Люди починають активно цікавитися й проводять все більше часу в метавсесвітах. Для більшості покупців у торговому залі ці дивні слова можуть бути ще далекі, але саме вони задають тренд зміни ринку ТБ так само, як електроавтомобілі 10 років тому.

Тільки з однією відмінністю – все станеться набагато швидше, ніж з електромобілями.

Як Gazer відповідає на ці виклики?

Gazer створив та відкрив наступну категорію ринку – METASMART телевізор.

Ця категорія повністю відповідає зміні ринку та зміні поведінки покупця. Функції звичного Смарта – такі як перегляд ОТТ та YouTube – це лише мінімальний набір, базова конфігурація, яку включено за замовчуванням. Але METASMART TV уперше серед телевізорів дає клієнту можливість спілкування та взаємодії з іншими людьми через великий екран, тому що має прямий вихід у метавсесвіт.

Як це виглядає в реальному житті? Уявіть ваші соцмережі. Ось сусідка з фейсбуку одягла ошатну сукню і прийшла до віртуального музею, а ви в парадних джинсах і модних NFT-кросовках від Nike махаєте їй рукою, потім разом йдете гуляти центральним парком Нью-Йорка, навіть якщо живете насправді в Лондоні. І все це на великому екрані, не встаючи з дивана.

METASMART TV від Gazer – нова категорія телевізорів здійснює переворот на ринку смарт ТВ /Фото 4

Фото: пресслужба Gazer

Ваш телевізор став не просто передавачем чужого контенту. Ваш мета-телевізор став засобом спілкування та розваг, у якому ви – активний учасник. І, прокинувшись вранці, вам захочеться не «встромитися» в смартфон, що там у фейсбуці, а знову поринути в захоплюючі пригоди у метавсесвітах із друзями чи самому.

Це точно зроблять ваші діти, і такий телевізор знову стане для них бажаним новим ґаджетом до дня народження.

Через METASMART TV можна не просто дивитися YouTube з видами Нью-Йорка або інших точок планети, але реально походити його вулицями, заходити в будинки і кафе, відвідувати музеї. Можна занурюватися в режим медитацій у вигаданому неіснуючому світі, можна відвідувати концерти та спілкуватися з аватарами друзів, запрошувати на побачення, проводити ділові зустрічі та навіть одружуватися! І головне – тут, на відміну від фейсбуку, світ не текстовий, не плоский та односторонній, а обʼємний, інтерактивний та захоплюючий.

METASMART TV від Gazer – нова категорія телевізорів здійснює переворот на ринку смарт ТВ /Фото 5

Фото: пресслужба Gazer

Реліз нової категорії METASMART TV Gazer обіцяє вже цього року. Тож незабаром ми зможемо зустрічатися у метавсесвітах через великий домашній екран, а ринок телевізорів отримає новий виток розвитку!

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Исправить
Предыдущий слайд
Следующий слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Заказывайте с бесплатной курьерской доставкой по Украине