Більшість людей відмовляться вірити в те, що категорія смарт ТВ переходить в End Of Life, і скажуть, що цього просто не може бути!
Ми б теж не повірили, якби не згадали, як колись телефони були дисковими, потім кнопковими, а пізніше тач-екранними. При цьому поява кожного нового покоління ґаджетів заміняє попереднє, витісняючи його не лише з полиць магазинів, а й із нашого повсякденного життя. Деякі назви таких продуктів стали називними іменами – Xerox, Dyson, iRobot. Ці бренди не просто знаменують власний продукт, але й називають цілі ринкові категорії. Таким, передбачають розробники Gazer, стане й назва METASMART TV.
У чому ж суть?
Питання, яке поставили собі в Gazer, – кому зараз взагалі потрібний новий телевізор і навіщо? Чим, власне, поганий, наприклад смарт ТБ, якому 3–5–7 років? І дійшли висновку, що навіть продавець у магазині електроніки не зможе підібрати належних аргументів. Максимум, що він покаже як відмінність, – це якість картинки, і в більшості випадків ця різниця невелика. Так, покупець у торговому залі бачить 20–30–50 однакових телевізорів, де демонструється однаковий відеоряд. У найкращих представників – інформація про технологію екрану. Інші телевізори – майже близнюки.
Стає зрозуміло, що це є наслідком того, що й самі виробники зайшли в глухий кут. Адже на двадцять телевізорів лише пʼять операційних систем без явних для клієнта відмінностей та переваг, а реальних технічних характеристик телевізорів часто не знають навіть промоутери та представники брендів.
Можна посперечатися, що ринок стабільний, адже телевізори купують!
Але якщо вивчити споживчу поведінку, стане зрозуміло: покупцю здебільшого новий телевізор не потрібен. Купують лише тому, що є жорсткий стереотип: телевізор у будинку має бути. У кожній вітальні має бути телевізор. В ідеалі – у кожній спальні. І точно так само міркують готелі, коли розміщують телевізор у своїх номерах, але дуже рідко який гість насправді вмикав його хоч раз.
Як наслідок – ринок давно вийшов на плато і не зростає. Ціни на телевізори упродовж останніх пʼяти років знизилися, ринок стагнує. Чому? Тому що нове покоління покупців все менше і менше схильне до впливу цього стереотипу.
Як змінюється ринок ТБ?
Так само, як і поведінка клієнтів.
Клієнт давно відмовився дивитися ефірне телебачення, і на цьому закінчилася свого часу ера звичайних телевізорів. Клієнт став сам керувати контентом – тоді почалася ера смарт-телевізорів. На сьогодні єдине застосування сучасного смарт ТВ – це використання ОТТ сервісів та YouTube. Сам ринок ОТТ продовжує зростати, але не за рахунок купівлі більшої кількості телевізорів, а за рахунок того, що ОТТ став мультиплатформним, і тепер він є на ноутбуці, планшеті та телефоні.
Будь-який молодий покупець бачить у телевізорі лише монітор, а хоче бачити великий планшет, щоб взаємодіяти з ним, але це поки що не так.
Що далі?
Наступний крок у поведінці клієнта – це нові тренди та технології.
Вже зараз очевидним є інтерес людей до мистецтва на екрані телевізора. Провідні бренди впровадили такі режими – арт-режими, додали їх у свої смарт-телевізори. Це був перший крок на шляху зміни категорії. Що відбувається далі? Великими темпами набирає популярність NFT. Люди цікавляться та купують nft-мистецтво, розраховуючись криптовалютою. Це навіть не наступний крок, а поточний, це вже сьогодні. Що ж чекає попереду?
Люди починають активно цікавитися й проводять все більше часу в метавсесвітах. Для більшості покупців у торговому залі ці дивні слова можуть бути ще далекі, але саме вони задають тренд зміни ринку ТБ так само, як електроавтомобілі 10 років тому.
Тільки з однією відмінністю – все станеться набагато швидше, ніж з електромобілями.
Як Gazer відповідає на ці виклики?
Gazer створив та відкрив наступну категорію ринку – METASMART телевізор.
Ця категорія повністю відповідає зміні ринку та зміні поведінки покупця. Функції звичного Смарта – такі як перегляд ОТТ та YouTube – це лише мінімальний набір, базова конфігурація, яку включено за замовчуванням. Але METASMART TV уперше серед телевізорів дає клієнту можливість спілкування та взаємодії з іншими людьми через великий екран, тому що має прямий вихід у метавсесвіт.
Як це виглядає в реальному житті? Уявіть ваші соцмережі. Ось сусідка з фейсбуку одягла ошатну сукню і прийшла до віртуального музею, а ви в парадних джинсах і модних NFT-кросовках від Nike махаєте їй рукою, потім разом йдете гуляти центральним парком Нью-Йорка, навіть якщо живете насправді в Лондоні. І все це на великому екрані, не встаючи з дивана.
Ваш телевізор став не просто передавачем чужого контенту. Ваш мета-телевізор став засобом спілкування та розваг, у якому ви – активний учасник. І, прокинувшись вранці, вам захочеться не «встромитися» в смартфон, що там у фейсбуці, а знову поринути в захоплюючі пригоди у метавсесвітах із друзями чи самому.
Це точно зроблять ваші діти, і такий телевізор знову стане для них бажаним новим ґаджетом до дня народження.
Через METASMART TV можна не просто дивитися YouTube з видами Нью-Йорка або інших точок планети, але реально походити його вулицями, заходити в будинки і кафе, відвідувати музеї. Можна занурюватися в режим медитацій у вигаданому неіснуючому світі, можна відвідувати концерти та спілкуватися з аватарами друзів, запрошувати на побачення, проводити ділові зустрічі та навіть одружуватися! І головне – тут, на відміну від фейсбуку, світ не текстовий, не плоский та односторонній, а обʼємний, інтерактивний та захоплюючий.
Реліз нової категорії METASMART TV Gazer обіцяє вже цього року. Тож незабаром ми зможемо зустрічатися у метавсесвітах через великий домашній екран, а ринок телевізорів отримає новий виток розвитку!
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.