Фото надане IBOX BANK
Категория
Партнерский материал
Дата

Як IBOX BANK розвиває транзакційний бізнес: головні результати за 9 місяців 2021 року

2 хв читання

Фото надане IBOX BANK

У межах своєї доповіді на десятому Українському банківському форумі голова правління транзакційного банку IBOX BANK Петро Мельник представив головні результати роботи за девʼять місяців 2021 року та розповів про те, як банк зміцнює свою позицію на ринку транзакційного бізнесу.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

За даними банку, розмір чистих активів за три квартали 2021 року зріс на 183% порівняно з аналогічним періодом 2020 року. 

Регулятивний капітал збільшився на 146%: за підсумком дев’яти місяців 2020 року він становив 211,3 млн грн, а за девʼять місяців 2021-го – 518,9 млн.

У банку також триває розвиток сегмента юросіб: за січень – вересень 2021 року обсяг коштів юросіб виріс на 215% порівняно з аналогічним періодом 2020-го: з 1,27 млрд грн у 2020-му до більш ніж 4 млрд грн у 2021-му.

Крім того, АТ «АЙБОКС БАНК» має рекордний показник рентабельності балансового капіталу за 2021 рік – 93,38%. Це один з найвищих результатів у групі банків з приватним капіталом України. Як банк досяг таких результатів?

Як працює транзакційний банк

Транзакційний банк – це банк, що займається комплексним обслуговуванням та обробкою грошових потоків для клієнтів-юросіб та обслуговує величезну кількість операцій різних форматів.

Головне завдання такого банку – роль універсального комунікатора. Це швидка інтеграція в себе платників, одержувачів, фінансових і нефінансових організацій, що надають послуги звʼязку платникам й одержувачам платіжних систем і провайдерів послуг.

Іншими словами, транзакційний бізнес – це не про активне залучення депозитів фізосіб і не про надмірний розвиток інфраструктури корпоративного або роздрібного бізнесу. Це фокус на роботі з транзакціями в усіх форматах та обсягах.

Чому обрали таку стратегію

Стратегія транзакційного банку ухвалена наприкінці 2019 року як максимально ефективна з точки зору конкуренції. На думку акціонерів, малим і середнім банкам немає причини конкурувати з великими в традиційному банківському обслуговуванні фізосіб. Адже ця ніша традиційно «перегріта», а лідери вже давно відомі.

Отже, такому банку потрібна стійка позиція на ринку – в перспективній ніші інноваційного бізнесу, в якій менше конкуренції. Саме тому IBOX BANK інвестував час і ресурси в транзакційний бізнес. Це забезпечило банку стабільну прибутковість зі зрозумілою механікою отримання комісійної винагороди з кожного платежу.

Реалізація стратегії

Для реалізації такої моделі потрібна налагоджена договірна база з контрагентами з приймання платежів. У випадку IBOX BANK це понад 2000 договорів з різними постачальниками послуг, що забезпечує нас значним портфелем сервісів і дає можливість працювати з великими провайдерами.

Крім того, найважливішою метою був статус принципіального учасника міжнародних платіжних систем Visa та Mastercard. Банку вдалося отримати принципіальне членство протягом року.

Маючи стратегічне партнерство з термінальними мережами, банк отримав вагому експертизу щодо роботи з платежами в платіжних терміналах. Це досвід у прийманні платежів, а також інкасації терміналів.

З огляду на те, як швидко в Україні зростають безготівкові платежі, за майже два роки банк посилено інвестував у розвиток власного інтернет-еквайрингу. Це були вкладення як у сучасну інфраструктуру й IT-кадрів, так і у формування команди менеджерів з глибоким інсайдерським розумінням ринку і того, куди рухається індустрія.

Окрім того, банк проводить активне інвестування прибутку в збільшення статутного капіталу. Збільшення статутного капіталу дозволить IBOX BANK обробляти більше транзакцій, а значить – працювати зі значними обсягами великих клієнтів та отримувати більше прибутку. Завдяки цьому стане можливою модернізація технічної складової, а банк збільшить фінансову стійкість. 

Саме стабільне зростання основних фінансових показників, підкріплених аудитом і виконанням нормативних положень, – запорука розвитку будь-якої здорової банківської системи.

Ключова мета IBOX BANK – надавати весь комплекс транзакційних послуг B2B для потенційних партнерів, які можуть отримати будь-яке рішення: від інкасації до інтернет-еквайрингу та карткових продуктів. 

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Предыдущий слайд
Следующий слайд