Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
13:09 хвилин
Український бренд молодіжного одягу Staff 12 років масштабує бізнес, залишаючи в тіні засновників, команду і деталі виробництва. Як компанія побудувала навколо себе мільйонну аудиторію клієнтів, яка монетизується в мільйони доларів виторгу?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Фух, нарешті», – радіє блогер і комік Влад Шевченко, коли увімкнули світло. І молиться перед тим, як задмухати свічку, щоб не наврочити. Це відео зібрало 5,7 млн переглядів у TikTok. На Шевченку – чорний худі з помітним логотипом українського бренду Staff. Це один з найпопулярніших українських виробників одягу серед інфлюенсерів. Понад десять українських блогерів-мільйонників з‘являлися в речах Staff у своїх відео.
В 2025-му у Staff 17 офлайн-магазинів по Україні, сайт з трафіком понад півмільйона відвідувань, онлайн-магазин в Польщі, майже 2,5 млн підписників у соцмережах і застосунок на понад мільйон завантажень. Але за понад 10 років існування бренду засновники жодного разу розлого не коментували роботу бізнесу. «Сподіваємося, ви розділите наше бажання розвивати бренд за рахунок бренду, а не людей, що стоять за ним», – відповіли у пресслужбі Staff на запит щодо інтерв‘ю.
Засновники бренду не ведуть власні соцмережі – повідомлення від Forbes у Facebook та Instagram вони не прочитали. Троє співробітників компанії, яких ми знайшли серед підписників Staff в Instagram, також проігнорували повідомлення. Десять власників найбільших українських брендів одягу кажуть, що не знайомі ні з власниками Staff, ні з їхніми внутрішніми процесами. Свою співпрацю з брендом погодились обговорити декілька інфлюенсерів, а пресслужба компанії прокоментувала тільки деякі питання.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.