Українські підприємці готові платити від $110 до $5000 на рік за участь у бізнес-клубах та лобістських організаціях. Що вони отримують натомість?
Наприкінці жовтня популярна в Україні бізнес-спільнота Young Business Club (YBC) потрапила у скандал – на її заході організатори попросили керівницю патронатної служби «Янголи Азову» залишити зону фуршету, бо деякі гості бояться отримати повістки. Пізніше з’ясувалося, що засновник спільноти Андрій Остапчук розвивав клуб із росіянами, що підтримували анексію Криму, та українськими екскомуністами. Що буде з клубом далі – відкрите питання. Forbes вирішив проаналізувати, які ще бізнес-спільноти діють в Україні та що вони пропонують учасникам.
«У тих, хто вже заробив перший мільйон, виникає запит на спілкування із підприємцями на такому ж рівні або вище», – розповідає про учасників Prizma Club його засновник та СЕО Артем Майдан. Додає, що у клуб часто приходять по емоції та новий досвід, від спільних автотурів у гори до бізнес-ігор.
Для учасника клуб відкриває нові партнерства та можливість для інвестицій, ділиться своїм досвідом у «YBC Харків» Владислав Медведєв, засновник компанії TropFish. «Окрім усього, це отримання якісних послуг від інших учасників, велика кількість контактів та з десяток близьких друзів», – додає він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.