Магія Market Battle. Під час публічних виступів на рефлексійній грі необхідно «продати» продукт присутнім. У центрі – власниця «Чорноморки» Ольга Копилова. /надано Market Battle
Категорія
Лідерство
Дата

Українські підприємці витрачають десятки тисяч гривень, щоб пограти в бізнес-ігри. Що це їм дає?

Магія Market Battle. Під час публічних виступів на рефлексійній грі необхідно «продати» продукт присутнім. У центрі – власниця «Чорноморки» Ольга Копилова. Фото надано Market Battle

Як ігри у CashFlow, Management Game «Медіа ключ», E4E та інші допомагають підприємцям у бізнесі?

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

У квітні 2023 року агрокомпанія «Галс Агро» відкрила у Чернігівській області перший в Україні біометановий завод. Попри те, що бойові дії точилися неподалік від будівництва, компанія виконала проєкт у заплановані строки, розповідає СЕО «Галс Агро» Сергій Кравчук.

У ідеї заводу нетривіальне походження – Кравчук розробляв біометановий проєкт під час участі у кількох рефлексивних іграх Market Battle. По суті, Market Battle –груповий кількаденний тренінг, у процесі якого зо два десятки людей, поділені на команди, мають розробити і «продати» один одному якийсь продукт, проєкт або послугу. Гравці повинні максимально серйозно поставитися до процесу, ретельно аналізувати власні проєкти та пропозиції інших команд, уголос проговорюючи свої думки й висновки.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні