Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Будівельники з Одеси відмовилися від роботи мрії і побудували бренд одягу на 100 млн грн виторгу. Почалося з копій зіркового одягу і маминого виробництва. Кейс бренду Gepur

3 хв читання

Gepur /колаж Анастасія Левицька

Одяг Gepur Фото колаж Анастасія Левицька

Подружжя одеситів створило жіночий бренд Gepur, копіюючи одяг зірок. В 2024-му у нього 100 млн грн виторгу і мережа магазинів. Це випадковий успіх, а не мрія життя засновників. Як будівельники Олег і Катерина Садовські розвинули бренд, двічі перекроївши бізнес-модель? Кейс учасників списку Forbes Next250

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Це була робота мрії, не планували звільнятися», – розповідають Катерина і Олег Садовські, 36, про свій шлях в одеській будівельній компанії «Будова». З 2010 по 2012 рік конструкторка і будівельник за освітою паралельно шили і продавали одяг. Копіювали одяг зірок, але сприймали це як хобі, каже Катерина Садовська. «Підрядника довго не шукали – мати Олега мала маленьке виробництво», – говорить вона.  

«Неочікувано для нас, попит зростав – х10 до кількості клієнтів декілька років поспіль», – кажуть засновники. Подружжя заснувало бренд Gepur в 2012-му, відмовившись від кар‘єри в будівельній сфері. Через 12 років Gepur – бізнес з шістьома офлайн магазинів по Україні, виробництвом площею 10 000 кв. м, та офісом в Китаї. 

Як Gepur відмовився від продажу копій одягу зірок, вибудував бізнес-модель для оптових онлайн продажів і покінчив з нею, щоб зрости до 100 млн грн виторгу в 2023-му? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд