Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Будівельники з Одеси відмовилися від роботи мрії і побудували бренд одягу на 100 млн грн виторгу. Почалося з копій зіркового одягу і маминого виробництва. Кейс бренду Gepur

3 хв читання

Gepur /колаж Анастасія Левицька

Одяг Gepur Фото колаж Анастасія Левицька

Подружжя одеситів створило жіночий бренд Gepur, копіюючи одяг зірок. В 2024-му у нього 100 млн грн виторгу і мережа магазинів. Це випадковий успіх, а не мрія життя засновників. Як будівельники Олег і Катерина Садовські розвинули бренд, двічі перекроївши бізнес-модель? Кейс учасників списку Forbes Next250

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

«Це була робота мрії, не планували звільнятися», – розповідають Катерина і Олег Садовські, 36, про свій шлях в одеській будівельній компанії «Будова». З 2010 по 2012 рік конструкторка і будівельник за освітою паралельно шили і продавали одяг. Копіювали одяг зірок, але сприймали це як хобі, каже Катерина Садовська. «Підрядника довго не шукали – мати Олега мала маленьке виробництво», – говорить вона.  

«Неочікувано для нас, попит зростав – х10 до кількості клієнтів декілька років поспіль», – кажуть засновники. Подружжя заснувало бренд Gepur в 2012-му, відмовившись від кар‘єри в будівельній сфері. Через 12 років Gepur – бізнес з шістьома офлайн магазинів по Україні, виробництвом площею 10 000 кв. м, та офісом в Китаї. 

Як Gepur відмовився від продажу копій одягу зірок, вибудував бізнес-модель для оптових онлайн продажів і покінчив з нею, щоб зрости до 100 млн грн виторгу в 2023-му? 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд