Подружжя одеситів створило жіночий бренд Gepur, копіюючи одяг зірок. В 2024-му у нього 100 млн грн виторгу і мережа магазинів. Це випадковий успіх, а не мрія життя засновників. Як будівельники Олег і Катерина Садовські розвинули бренд, двічі перекроївши бізнес-модель? Кейс учасників списку Forbes Next250
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
«Це була робота мрії, не планували звільнятися», – розповідають Катерина і Олег Садовські, 36, про свій шлях в одеській будівельній компанії «Будова». З 2010 по 2012 рік конструкторка і будівельник за освітою паралельно шили і продавали одяг. Копіювали одяг зірок, але сприймали це як хобі, каже Катерина Садовська. «Підрядника довго не шукали – мати Олега мала маленьке виробництво», – говорить вона.
«Неочікувано для нас, попит зростав – х10 до кількості клієнтів декілька років поспіль», – кажуть засновники. Подружжя заснувало бренд Gepur в 2012-му, відмовившись від кар‘єри в будівельній сфері. Через 12 років Gepur – бізнес з шістьома офлайн магазинів по Україні, виробництвом площею 10 000 кв. м, та офісом в Китаї.
Як Gepur відмовився від продажу копій одягу зірок, вибудував бізнес-модель для оптових онлайн продажів і покінчив з нею, щоб зрости до 100 млн грн виторгу в 2023-му?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.