Корпоративні ігри чи «термометри для психіки». Українські компанії інтегрують наукові методи у робочу рутину. Як це впливає на результативність команд /Ілюстрація Анатолій Бєлов
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Корпоративні ігри чи «термометри для психіки». Українські компанії інтегрують наукові методи у робочу рутину. Як це впливає на результативність команд

8 хв читання

Ілюстрація Анатолій Бєлов

Біолог проводить корпоративні ігри, філософиня розробляє айдентику для компанії, а психолінгвіст – інструкцію зі спілкування з топменеджерами. Як бізнес використовує наукові підходи у роботі з командами?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Більше він нічого не міг сказати. Заплющив очі, роззявив рота, витягнув ноги і, здригнувшись востаннє, повис непорушно», – доктор філософських наук Олександр Філоненко читає уривок із казки «Пригоди Піноккіо» Карло Коллоді. «Ми всі потребуємо людяності, проте не завжди розуміємо, звідки вона береться», – розшифровує він ідею книги зі сцени Київського академічного театру на Печерську.

У залі – команда IT‐компанії Infopulse. Щойно вона переглянула виставу «Піноккіо, або Історія про те, як стати людиною» – фінальну із серії спектаклів, що розробила для компанії організаційна психологиня Катерина Ясько. «Було більше охочих, ніж театр міг умістити», – каже співзасновник та СЕО Infopulse Андрій Анісімов.

Ідея корпоративних відвідин театру народилась у Ясько на початку повномасштабного вторгнення. Зараз для неї це один із основних інструментів роботи з компаніями. «Через мистецтво можна досягти кращих результатів для налагодження довіри й ефективної співпраці, аніж за рахунок більш традиційних практик», – певна психологиня.

Співробітники обговорюють виставу між собою, з акторами та експертами, Ясько модерує. «Вони бачать те ж саме, але осмислюють по‐різному, – пояснює вона. – Це посилює довіру, прийняття різноманітності і переноситься у робочий контекст».

Компанії залучають науковців із різних сфер, аби поліпшити роботу з командами. Біологи, філософи, психологи допомагають протидіяти виснаженню, вдосконалити наймання, проводити стратсесії. «Наукові методи навчають дивитися на звичні речі під іншим кутом», – каже бізнес‐консультантка Юлія Плієва.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд