Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Маркетинг на «дефіциті». Українські бренди дріп-кави заповнюють ринок лімітованими наборами. Як це збільшує продажі

4 хв читання

Ти – космос x Foundation Coffee Roasters /Ілюстрація Аліна Кохан

До премʼєри фільму «Ти – космос» Foundation Coffee Roasters випустив серію із восьми дріпів Фото Ілюстрація Аліна Кохан

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

10:10 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 10:10

Кавові бренди Idealist, Foundation Coffee Roasters та Fresh Black партнеряться із фільмами, броварнями, фондами та великим бізнесом, створюючи лімітовані колекції дріпів. Що дають такі партнерства

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

До премʼєри фільму «Ти – космос» 14 листопада Foundation Coffee Roasters випустив серію із восьми дріпів. Кількість наборів обмежена, за тиждень продано 30% серії, каже маркетинговий директор Foundation Coffee Roasters Артем Шведов. Умов партнерства не розголошує.

Такі запуски працюють як керований дефіцит: ціна лімітованих наборів вища за стандартну, говорить він. Для порівняння, вартість дропу «Ти – космос» – 395 грн. Звичайний набір від Foundation коштує 295 грн за сім дріп-пакетів в наборі. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні