АТБ – найбільший роботодавець українського ритейлу. /Артем Галкін для Forbes Ukraine
Категорія
BrandVoice
Дата

Продовольчий форпост

АТБ – найбільший роботодавець українського ритейлу. Фото Артем Галкін для Forbes Ukraine

Як АТБ – найбільший роботодавець українського ритейлу – за два роки став прикладом адаптивності та відповідальності перед країною, громадянами та співробітниками.

З перших днів війни АТБ узяв на себе відповідальність і став справжньою опорою продовольчої безпеки країни. Завдяки невпинній праці 56 000 співробітників корпорації АТБ понад 1200 магазинів мережі продовжують працювати, забезпечуючи мільйони українців життєво необхідними товарами. Важкі випробування воєнного часу лише зміцнили єдність колективу: команда вірить у перемогу, докладає максимум зусиль заради її наближення, долучаючи до цієї місії партнерів по бізнесу та власних клієнтів.

Головний виклик бізнесу – дефіцит людей

Війна оголила нову рану на тілі української економіки – кадровий голод. Брак робочої сили стає дедалі гострішим, ризикуючи загальмувати розвиток країни. Підприємства України не зупиняють свою роботу, а кількість населення значно зменшується. У ритейлі бракує як вантажників та збирачів, так і кваліфікованих фахівців. Професійні навички напрацьовуються досить довго: іноді потрібно не менше року, щоб людина опанувала функцію на рівні виконавця. А більш високий рівень та глибокі знання й навички здобуваються роками, кажуть в АТБ. З урахуванням того, що велика кількість української молоді виїхала за кордон та почала навчання в іноземних вишах, на жаль, їх буде складно повернути в Україну.

У перші два роки повномасштабного вторгнення, як і у багатьох ритейлерів, велика кількість магазинів АТБ зазнала пошкоджень, а частина персоналу стала вимушеними переселенцями або змушена була залишити країну. Втрата цього ключового капіталу – людського – перетворилася на серйозний виклик для компанії за 30 років історії АТБ. Якщо у 2021 році на підприємствах корпорації АТБ працювало 76 000 працівників, то наразі лише 56 000. Також серйозним випробуванням воєнного часу стали безпекові питання не лише персоналу, а й відвідувачів магазинів. На жаль, ворог здійснює удари по цивільній інфраструктурі країни, до якої належать і магазини АТБ.

Як АТБ залучає працівників

В умовах кадрового голоду АТБ продовжує залучати талановитих працівників, пропонуючи офіційну заробітну платню, що постійно підвищується, соціальні пакети, можливості карʼєрного зростання та навчання. 

Політика компанії як найбільшого роботодавця українського ритейлу спрямована на розвиток власного кадрового потенціалу. Навчальні центри АТБ працюють у Києві, Дніпрі, Одесі та Львові. Вони є гордістю компанії, адже забезпечують динамічний розвиток бізнесу якісним кадровим потенціалом. У них щороку безоплатно підвищують кваліфікацію та отримують можливість карʼєрного зростання понад 4000 українців. 

Також АТБ стимулює підвищення кваліфікації топменеджменту, покриваючи певну частку фінансування навчання за програмами MBA від KMBS, KSE, тренінгами від провідних вітчизняних та іноземних навчальних інституцій.

АТБ

АТБ продовжує залучати талановитих працівників

АТБ

АТБ продовжує залучати талановитих працівників

Попередній слайд
Наступний слайд

Гарантії для мобілізованих працівників та підтримка ЗСУ

Понад 4500 співробітників АТБ уже приєдналися до лав ЗСУ, тероборони та Нацгвардії. Це неймовірна демонстрація відданості та патріотизму з боку колег, які стали справжньою військовою бригадою, готовою захищати нашу державу, кажуть в АТБ. 

Компанія не лише підтримує своїх співробітників під час військової служби, а й надає їм гарантії повернення на робоче місце після демобілізації. Крім того, АТБ має програму фінансової допомоги для родин мобілізованих працівників, що дістали поранення або загинули. 

Бізнес активно підтримує українську армію та національну безпеку через благодійні проєкти. Загальна сума допомоги АТБ уже перевищила 1,5 млрд грн, спрямованих на потреби українських військових, медичних закладів, рятівників та постраждалого цивільного населення.

Турбота про співробітників під час війни

Адаптація ветеранів після повернення з фронту є складним завданням, яке потребує уваги та підтримки суспільства. За 10 років з початку бойових дій на сході України та тимчасової анексії Криму у 2014 році в АТБ зрозуміли: маючи улюблену роботу, стабільний дохід, воїни поступово повертаються до звичайного життя, будують плани, створюють родини, піднімаються карʼєрними сходинками. АТБ також має досвід у реінтеграції своїх працівників, які опинилися на тимчасово не підконтрольних Україні територіях, та надає їм можливість розпочати нове життя і знайти підтримку в колективі. Їх оформлюють переводом без втрати стажу чи відпустки на інші посади в компанії.

Продовольчий форпост /Фото 1

АТБ також звертає увагу на психологічний стан працівників під час повномасштабної війни, забезпечуючи їх курсами першої допомоги, зустрічами з фахівцями з допомоги людям із ПТСР та розробляючи плани дій у надзвичайних ситуаціях. Це збільшує впевненість команди у власних силах та готовність до дії.

У компанії наголошують: в АТБ абсолютна гендерна рівність. Штат на 67% складається з сильних, вольових та цілеспрямованих жінок. Саме завдяки їхній самовідданій праці АТБ нині є справді народним брендом та головною українською мережею незламності.

Продовольчий форпост /Фото 2

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні