Famine Way, STELLARIUM.gaming /графіка з гри Femine Way, колаж Анастасія Левицька
Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Посварились через ФОП. Українська студія, що розробляла гру про Голодомор, втратила майже всю команду після внутрішнього конфлікту. Чи є шанси вижити у нетипової інді-гри

4 хв читання

Українська гра про Голодомор 1932–1933 років від студії Stellarium.gaming. Фото графіка з гри Femine Way, колаж Анастасія Левицька

Гра Famine Way від української студії Stellarium.gaming задумувалась як перший ігровий проєкт, що занурює гравців у жахи Голодомору 1932–1933 років. Однак розробка вартістю до $150 000 ризикує не вийти у світ через скандал всередині компанії-розробника. Що сталось та чи є шанс у студії все ж випустити гру на зростаючий ринок інді-ігор?

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

«Наша мета – розкрити трагедію Голодомору широкій публіці, особливо закордонному споживачу. Зацікавити парубка з Канади історією України важко. Змусити пережити емоції від гри – реальніше», – каже співзасновниця української інді-студії ігор Stellarium.gaming Соломія Близнюк.

У жовтні 2023 року Stellarium.gaming почала розробляти компʼютерну гру про Голодомор 1932–1933 років. Зараз задум, яким студії вдалося привернути до себе увагу навіть поза межами індустрії, близький до провалу. Наприкінці січня компанія втратила практично всю команду, що складалася з понад 50 людей, та опинилася в центрі корпоративного конфлікту.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд