віртуальна примірка, Coosh, Mush /надано пресслужбою
Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Мета – зменшити повернення. Бренд одягу Coosh тестує віртуальну примірювальну. Скільки коштує технологія та чому вона поки не прижилася на ринку?

3 хв читання

Поміряти одяг на ШІ-аватара. Coosh тестує віртуальну примірювальну. На що розраховує бренд? Фото надано пресслужбою

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:18 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:18

Речі українського бренду Coosh тепер можна приміряти на свого ШІ-аватара. Це зменшить кількість повернень для онлайн-покупок, сподіваються в компанії. Технологію розробила платформа Mush. Скільки коштує віртуальна примірювальна та чому українські бренди поки не поспішають її впроваджувати?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

На платформі для шопінгу Mush з 11 листопада можна «приміряти» речі українського бренду Coosh. Щоб скористатися віртуальною приміркою, треба створити цифрового двійника. Для цього достатньо кількох фото.

За допомогою ШІ-аватара можна побачити посадку одягу на своїй фігурі. «Це новий формат взаємодії з модою на українському ринку», – йдеться в пресрелізі Coosh.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні