Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

З фокусом на роздрібних клієнтів. «Кліринговий дім» Юлії Льовочкіної інвестує $1 млн у власний необанк Bank.kd. Яка мета?

5 хв читання

Мобільний банкінг банку «Кліринговий дім» /колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Bank.kd – новий проєкт онлайн-банкінгу від «Клірингового дому» Фото колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Банк «Кліринговий дім», який досі переважно обслуговував бізнес, змінює модель. Фінустанова Юлії Льовочкіної, рідної сестри відомого політика Сергія Льовочкіна, запускає онлайн-банкінг та проводить ребрендинг. Інвестиції сягають $1 млн. Як працюватиме новий проєкт та які амбіції невеликий банк має на ринку?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

6 жовтня банк «Кліринговий дім» оголосив про запуск власного фінтех-проєкту під назвою Bank.kd. Модель схожа на monobank: проєкт працюватиме на ліцензії «Клірингового дому», але матиме окремий новий сайт і мобільний додаток внутрішньої розробки. Для бізнес-клієнтів банк «Кліринговий дім» залишається під власним брендом, а фокус Bank.kd – фізичні особи, розповідає маркетинг-директор установи Геннадій Васильєв. 

«Робимо ставку на розширення та активне нарощування клієнтського та продуктового портфелю малого й середнього бізнесу», – додає голова правління банку Вікторія Андреєвська. Досі банк фокусувався на корпоративних клієнтах: кредитний портфель юросіб становить 1,1 млрд грн станом на 1 вересня, тоді як фізичних – 41 млн грн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні