Категорія
Новини
Дата

Американська Stagwell придбала українську продакшн компанію PEP Group

Міжнародна мережа маркетингових компаній Stagwell придбала українську PEP Group, продакшн компанію зі створення та адаптації контенту, йдеться у пресрелізі Stagwell. Сума угоди не розголошується.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 всього чотири дні. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти 

  • PEP Group приєднається до Locaria, лінгвістичної контент-агенції Stagwell. 
  • Угода передбачає, що головний офіс PEP Group залишиться в Києві. Засновник PEP Group Михайло Піменов залишиться в Locaria у ролі виконавчого віце-президента по креативному контенту.
  • Інтерес західних інвесторів до українських компаній зберігається незважаючи на поточну ситуацію, заявив Піменов. «Український креативний сектор не поступається американському та європейському, таланти наших професіоналів визнані та затребувані в усьому світі», – зазначив він.
  • «Придбання PEP Group ще більше розширить спектр послуг Locaria, які створюють неймовірну цінність для наших агентств і клієнтів у мережі Stagwell», – сказав голова та генеральний директор Stagwell Марк Пенн.

Група компаній PEP (раніше Pepelatz Production) була заснована у 2010 році в Україні. Компанія працює у більш ніж 50 країнах по всьому світу з низкою відомих брендів, включаючи Colgate-Palmolive, Kimberly-Clark, Church & Dwight та AB InBev.

Locaria – міжнародна лінгвістична контент-агенція, яка пропонує послуги командам маркетингу та е-комерції міжнародних брендів, медіа-агентств і креативних продакшенів. Розробляє лінгвістичні рішення для масштабування вмісту та кампаній на міжнародному рівні.

Stagwell – мережа компаній, мета якою трансформація маркетинговою індустрії. Пропонує спектр послуг для світових брендів. Мережа представлена у 34 країнах і обʼєднує 12 000 фахівців. Головний офіс знаходиться у Нью-Йорку.

Контекст

Після рекордного рівня минулого року обсяг злиття та поглинання (M&A) у світі у першому півріччі знизився на 20%, до $2 трлн, свідчать дані аналітичної компанії Refinitiv. Падіння могло б бути більш значним, якби не велика кількість мегаугод.

Серед причин уповільнення обсягу M&A – прискорення інфляції, підвищення відсоткових ставок, геополітична нестабільність та висока волатильність на фондовому ринку. 

Найбільше скорочення зафіксовано у США: обсяг M&A впав на 28%, до $950 млрд. Додатковий негативний вплив спричиняється посиленням тиску з боку місцевих регуляторів.

Після рекордів, досягнутих у 2021 році, 2022 рік почався дуже позитивно для ринку M&A. Однак на намір досягти показників попереднього року можуть вплинути величезні проблеми. Підвищення процентних ставок є прямим наслідком тенденції до зростання інфляції. Військове вторгнення РФ в Україну ускладнило і без того нестабільну геополітичну ситуацію. Наслідки війни з точки зору людських втрат і впливу на світову економіку, на якій також позначились антиросійські санкції, та загострення енергетичної кризи поки що не можна оцінити повною мірою, вважають аналітики KPMG.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні