Міжнародна мережа маркетингових компаній Stagwell придбала українську PEP Group, продакшн компанію зі створення та адаптації контенту, йдеться у пресрелізі Stagwell. Сума угоди не розголошується.
Список найбільших експортерів, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та ще два десятки ексклюзивних матеріалів. Forbes Україна випустив новий номер журналу. Купити його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.
Ключові факти
- PEP Group приєднається до Locaria, лінгвістичної контент-агенції Stagwell.
- Угода передбачає, що головний офіс PEP Group залишиться в Києві. Засновник PEP Group Михайло Піменов залишиться в Locaria у ролі виконавчого віце-президента по креативному контенту.
- Інтерес західних інвесторів до українських компаній зберігається незважаючи на поточну ситуацію, заявив Піменов. «Український креативний сектор не поступається американському та європейському, таланти наших професіоналів визнані та затребувані в усьому світі», – зазначив він.
- «Придбання PEP Group ще більше розширить спектр послуг Locaria, які створюють неймовірну цінність для наших агентств і клієнтів у мережі Stagwell», – сказав голова та генеральний директор Stagwell Марк Пенн.
Група компаній PEP (раніше Pepelatz Production) була заснована у 2010 році в Україні. Компанія працює у більш ніж 50 країнах по всьому світу з низкою відомих брендів, включаючи Colgate-Palmolive, Kimberly-Clark, Church & Dwight та AB InBev.
Locaria – міжнародна лінгвістична контент-агенція, яка пропонує послуги командам маркетингу та е-комерції міжнародних брендів, медіа-агентств і креативних продакшенів. Розробляє лінгвістичні рішення для масштабування вмісту та кампаній на міжнародному рівні.
Stagwell – мережа компаній, мета якою трансформація маркетинговою індустрії. Пропонує спектр послуг для світових брендів. Мережа представлена у 34 країнах і обʼєднує 12 000 фахівців. Головний офіс знаходиться у Нью-Йорку.
Контекст
Після рекордного рівня минулого року обсяг злиття та поглинання (M&A) у світі у першому півріччі знизився на 20%, до $2 трлн, свідчать дані аналітичної компанії Refinitiv. Падіння могло б бути більш значним, якби не велика кількість мегаугод.
Серед причин уповільнення обсягу M&A – прискорення інфляції, підвищення відсоткових ставок, геополітична нестабільність та висока волатильність на фондовому ринку.
Найбільше скорочення зафіксовано у США: обсяг M&A впав на 28%, до $950 млрд. Додатковий негативний вплив спричиняється посиленням тиску з боку місцевих регуляторів.
Після рекордів, досягнутих у 2021 році, 2022 рік почався дуже позитивно для ринку M&A. Однак на намір досягти показників попереднього року можуть вплинути величезні проблеми. Підвищення процентних ставок є прямим наслідком тенденції до зростання інфляції. Військове вторгнення РФ в Україну ускладнило і без того нестабільну геополітичну ситуацію. Наслідки війни з точки зору людських втрат і впливу на світову економіку, на якій також позначились антиросійські санкції, та загострення енергетичної кризи поки що не можна оцінити повною мірою, вважають аналітики KPMG.