Влада Індії ввела більш суворі нові правила для соціальних мереж. Це сталося після того, як уряд країни спробував змусити Twitter видалити акаунти, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Соцмережі, онлайн-сервіси потокового мовлення і новинні служби повинні видаляти матеріали образливого змісту, які загрожують «єдності, цілісності, безпеці або суверенітету Індії» або «викликають підбурювання», протягом 36 годин з моменту подачі скарги.
- Технологічні компанії також мають розкрити дані про автора твітів або повідомлень на вимогу суду чи уряду Індії.
- За правилами, будь-яка компанія, що займається соціальними мережами, повинна призначити людину, відповідальну за дотримання на платформі вимог законодавства. Нею може бути тільки житель Індії, зазначає BBC.
- Також має бути посада відповідального за цілодобовий прийом і розгляд скарг.
- Окрім того, у таких компаніях повинен бути відповідальний за цілодобовий контакт з урядом.
- Стрімінговим сервісам потрібно буде класифікувати контент залежно від віку: без обмежень, для дітей віком понад 7 років, для дітей віком понад 13 років, для підлітків, для молоді віком понад 16 років і для дорослих.
- Великим соцмережам буде надано три місяці на приведення структури і контенту у відповідність до нових правил.
- WhatsApp виступила проти цих вимог, заявляючи, що для цього потрібно зламати наскрізне шифрування.
Контекст
Нові правила з'явилися після протистояння між Twitter і урядом Індії. Минулого тижня Twitter заблокував понад 500 акаунтів своїх користувачів за запитом уряду Індії: під блокування потрапили твіти із закликами до насильства й погрозами на тлі протестів фермерів проти нових аграрних реформ. Але Twitter відмовився блокувати акаунти медіа, журналістів і політиків.
Ескалація в Індії створює особливі проблеми для техгігантів, оскільки ця країна є одним із найбільших медіаринків. Зокрема, у WhatsApp 530 млн користувачів, Facebook - 410 млн, а в Instagram - 210 млн. У YouTube і Twitter близько 450 млн і 17,5 млн користувачів відповідно.
Нові правила сигналізують про більшу готовність країн у всьому світі приборкати владу великих технологічних компаній. Влітку 2020 року закон про соцмережі ухвалила турецька влада. Він передбачає, що соцмережі повинні призначити громадян Туреччини в якості представників. Також влада може вимагати видалення певного контенту.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.