Управління інформаційних і комунікаційних технологій Туреччини ввело заборону на рекламу в Twitter, Periscope і Pinterest. Відповідно до нового закону про соціальні мережі, вони мали призначити місцевих представників, але не зробили цього, пише Reuters.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Закон дозволяє владі видаляти контент із платформ, а не блокувати доступ, як це було раніше.
- Це викликало занепокоєння, оскільки люди все більше користуються онлайн-платформами після того, як Анкара посилила контроль над основними ЗМІ.
- Окрім заборони реклами на Twitter і Pinterest чекає обмеження швидкості роботи на 50% із квітня і на 90% із травня.
Важливі цифри
Загалом компанії, які не дотримувалися закону про соцмережі, було оштрафовано на 40 млн турецьких лір, пише onedio.
Контекст
Закон про соцмережі було прийнято турецькою владою влітку 2020 року. Він передбачає, що соцмережі, які в Туреччині мають понад 1 млн активних користувачів на день, повинні призначити представників, які розглядатимуть подібні запити. Причому в представника компанії має бути турецьке громадянство. Також закон передбачає, що влада Туреччини може вимагати видалення певного контенту.
На початку листопада 2020 року Туреччина наклала штраф у розмірі $1,2 млн на низку соцмереж, серед яких Facebook, Twitter та YouTube, за невиконання вимог нового закону.
У понеділок заступник голови міністерства транспорту та інфраструктури Омер Фатіх Сайан повідомив, що соцмережі Facebook і Instagram все ж таки призначили представників. Раніше китайська компанія TikTok, яка була серед оштрафованих компаній, також погодилася призначити місцевого представника.
Представники організації «Репортери без кордонів» пов'язують жорсткі норми закону з розповсюдженням критики на президента Туреччини Реджепа Таїпа Ердогана.
Також Ердоган і Міністерство оборони країни заявили про відмову від використання застосунку для обміну повідомленнями WhatsApp Inc., який належить Facebook. Таким чином, влада країни приєднується до глобального тренду бойкоту WhatsApp через нові умови використання, які викликали занепокоєння з приводу конфіденційності.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.