З 5 квітня українські та польські залізничники спільно проводять тестово-випробувальну поїздку маршрутом Люблін – Рава-Руська євроколією 1435 мм, повідомила пресслужба Мінінфраструктури.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У поїздку вирушає перший поїзд, який за кілька місяців дасть старт сполученню між Варшавою та Рава-Руською з пересадкою на Львів, зазначається у повідомленні.
- Для пасажирів польського напрямку Рава-Руська (Львівська область) стане пунктом зручної пересадки між поїздом на євроколії та поїздом «Укрзалізниці» на українській колії, який у свою чергу довезе пасажирів до Львова.
- Запуск сполучення між Варшавою, Любліном, Рава-Руською та Львовом дасть змогу задовольнити величезний попит українців, а також розвантажити автомобільні пункти пропуску», – зазначив віцепремʼєр – міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Контекст
Відновлений залізничний пункт пропуску у Рава-Руській не обслуговував пасажирів понад 20 років. «Укрзалізниця» відновила ділянку євроколії довжиною 8,4 км та відреставрувала вокзал на станції Рава-Руська.
Після тестової поїздки польській стороні знадобиться декілька місяців для розгортання повноцінного митно-прикордонного контролю та завершення формальностей, після чого буде оголошено дату старту регулярного сполучення, зазначається в повідомленні Мінінфраструктури.
У країнах ЄС ширина між залізничними коліями складає 1435 мм, а в Україні – 1520 мм. Щоб доставити вантаж залізницею до пункту призначення з України, наприклад, до Німеччини, треба в логістичному центрі поблизу кордону перевалити вантаж із вагона, призначеного для українських колій, до вагона, який курсує європейськими коліями. Другий варіант – переставити вагони на вагонні візки, призначені для українських чи європейських колій.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.