Категорія
Новини
Дата

Facebook почала тестувати аналог Clubhouse. Новий застосунок назвали Hotline

1 хв читання

Компанія Facebook почала бета-тестування сервісу питань і відповідей Hotline. Застосунок є поєднанням Clubhouse і Instagram Live, пише TechCrunch.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Hotline дає змогу творцям спілкуватися з аудиторією, яка потім може задавати питання за допомогою тексту або аудіо. На відміну від Clubhouse, тут можна транслювати не лише звук, а й відео.
  • Новий застосунок розробляє внутрішня група досліджень Facebook – NPE Team. Підрозділ очолює Ерік Хаззард. Він приєднався до Facebook 2017 року, коли та викупила його сервіс для запитань і відповідей tbn.
  • Першим, хто публічно випробував продукт, став інвестор у нерухомість Нік Хубер.
  • Інтерфейс нової програми нагадує Clubhouse. Головний екран Hotline розділено на кілька частин: зверху розташована панель із доповідачем, де відображається іконка з аватаром. Знизу знаходиться панель з аватарами слухачів. У десктопній версії панель ведучого знаходиться зліва, а іконки слухачів – справа.
  • Під час запуску будь-хто може приєднатися до чату безкоштовно, адже обсяг аудиторії не обмежений.
  • Однак Hotline має кілька відмінностей від Clubhouse. Зокрема, в застосунок користувачі входять через обліковий запис Twitter, а потім підтверджують свою особистість за допомогою SMS.
  • Також учасників поділяються на тих, хто може задавати питання, і тих, хто просто слухає.
  • Організатори мають необмежений контроль над чатом – можуть видаляти недоречні запитання або відключати користувачів на свій розсуд.
  • Також, на відміну від Clubhouse, Hotline автоматично веде запис розмов. Після закінчення заходу ведучий отримує два записи: один у форматі MP3 (аудіо), а інший – у MP4 (відео). Після цього їх можна опублікувати в інших соціальних мережах.

Контекст

Facebook має досвід у гонитві за популярними трендами, купуючи перспективні стартап-проєкти. Врешті частиною її стали соцмережа Instagram, месенджер WhatsApp, а також розробник гарнітур віртуальної реальності Oculus.

Окрім того, Facebook славиться тим, що часто копіює перспективні функції, які зʼявляються в інших. Наприклад, 2016 року в Instagram зʼявилася Stories, яка була особливістю сервісу Snapchat. Минулого року в Instagram додали функцію Reels, що дає змогу розміщувати короткі відео, як у TikTok. Також, коли минулого року став популярним сервіс відеоконференцій Zoom, Facebook випустила на ринок власний аналог під назвою Rooms.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд