Інформація про DressX

Залучені інвестиції: $19,2 млн

DressX
Оцінка: $50–100 млн (2023 рік)

Профайл

Рік заснування
2020
Засновники
Дарʼя Шаповалова і Наталія Моденова
Ключові інвестори
Greenfield, Slow Ventures, One Way Ventures, U.Ventures

«DressX – ваш диджитал-гардероб», – описує ідею свого стартапу Дарʼя Шаповалова. У грудні 2023-го на їхньому з Наталією Моденовою маркетплейсі цифрового одягу розміщено понад 4200 предметів одягу та аксесуарів від трьох сотень дизайнерів. Озвучувати виторг засновниці відмовляються, зазнаючи лише, що у 2022-му він збільшився вп’ятеро.

Мета – продати 1 млрд цифрових речей. Мільярд клієнтів для цього не потрібен. «Базовий гардероб – це 40 речей, нам потрібно наповнити гардероби 25 млн користувачів», – говорить Шаповалова. За три роки стартап продав приблизно 1 млн речей. Серед торговельних партнерів – Avatar Store від Meta, всесвіти аватарів Zepeto й Ready Player Me.

На початку 2023-го стартап підняв $15 млн венчурних інвестицій і презентував два нових продукти: SaaS-платформу для ритейлерів та брендів DressX AI, а також Camera – сервіс створення образів для користувачів відеоконференцій у Zoom, Google Meet і Microsoft Teams.

Участь в рейтингах