Компанія виробляє готові страви для супермаркетів і закладів харчування. Перші продукти – сендвічі, готову порційну їжу і кондитерські вироби GFS випустила у 2015-му. Тоді ж уклала великий контракт з АЗК WOG, яка запускала напрям кафе на заправках.
Наразі асортимент компанії становить приблизно 150 позицій: готові перші та другі страви, торти і тістечка, ягідно-фруктові чаї, а з початком війни додалися добові польові набори. На виробництві площею 5600 кв. м працює 200 людей. На рік виготовляють майже 35 млн одиниць продукції.
В Україні у GFS близько 170 партнерів: мережі супермаркетів і АЗК, кафе і ресторани, дистриб’ютори. На полицях «Ашану», «Сільпо», АТБ, METRO, «Великої Кишені» компанія представляє власний бренд фруктово-ягідних концентратів Yogoda та порційні десерти під маркою festory.
Приблизно 45% продукції GFS виготовляє під Private Label. «Ми є фуд-кастомізатором з експертизою у виробництві та розробці продукту», – говорить Сергій Чепець, гендиректор GFS.
Свою частку ринку у сегменті ягідних напоїв GFS оцінює у 50% і називає себе найбільшим гравцем ринку. Експорт становить 15%, але у планах до середини 2025 року наростити його до 35%.