JUL виник у відповідь на власну потребу Юлії Логвін одягати українські речі без сорому. В 2019-му на ринку не було брендів, які б успішно поєднували стиль, доступність, високу якість та орієнтувались на різні типи споживачів, розповідає вона. Придивитися до масмаркет-сегменту Юлії порадив чоловік Андрій Логвін – засновник одного з найбільших в Україні маркетплейсів одягу Kasta.
В 2024-му у JUL два магазини у Львові та Києві, корнер бренду представлений у столичному ЦУМі. Компанія запустила перший магазин за франшизою в Одесі, та планує відкриття у Вінниці.
Основна частина виробничих потужностей бренду – в Київській області. Важлива складова – інвестиції в автоматизацію процесів для підвищення продуктивності, говорить Логвін. «Дається непросто, але ми в пошуках грантів на розвиток виробництва та відповідних спеціалістів», – каже вона.
Конкурентною перевагою власного бренду Логвін називає вміння вирізнятися унікальною пропозицією: спецпроєктами, співпрацями та ідеями. Утримувати впізнаваність та розширювати аудиторію допомагає постійна увага до потреб клієнтів і швидке реагування на зміну їхніх запитів.
У планах JUL — масштабування офлайну, запуск нових категорій для жінок з вищими вимогами до дизайну та матеріалів, розширення асортименту в категорії outdoor.