Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:08 хвилин
У 2025-му половина брендів одягу з рейтингу найбільших від Forbes не мають опції післяплати або практикують її лише із завдатком. За останні пів року як мінімум чотири з 15 бізнесів відмовилися від такого способу замовлення товару. Із чим це повʼязано?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«У 2024 році на післяплату припадало 56% онлайн-замовлень», – говорить співзасновниця бренду одягу Must Have Анна Бец. Восени минулого року компанія відмовилася від такого виду платежу.
У бренду One by One післяплата зникла у 2025-му, розповідає засновниця Лідія Сметана. Роком раніше частка післяплати в онлайн-замовленнях становила до 40%. Виторг One by One за минулий рік – 505 млн грн. «Тестували післяплату кілька разів, востаннє – на початку 2024 року, – говорить засновниця бренду JUL Юлія Логвін. – Після трьох місяців відмовилися». Частка післяплати в онлайн-замовленнях була 35%, додає вона.
Чому бренди одягу відмовляються від післяплати
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.