Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:08 хвилин
У 2025-му половина брендів одягу з рейтингу найбільших від Forbes не мають опції післяплати або практикують її лише із завдатком. За останні пів року як мінімум чотири з 15 бізнесів відмовилися від такого способу замовлення товару. Із чим це повʼязано?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
«У 2024 році на післяплату припадало 56% онлайн-замовлень», – говорить співзасновниця бренду одягу Must Have Анна Бец. Восени минулого року компанія відмовилася від такого виду платежу.
У бренду One by One післяплата зникла у 2025-му, розповідає засновниця Лідія Сметана. Роком раніше частка післяплати в онлайн-замовленнях становила до 40%. Виторг One by One за минулий рік – 505 млн грн. «Тестували післяплату кілька разів, востаннє – на початку 2024 року, – говорить засновниця бренду JUL Юлія Логвін. – Після трьох місяців відмовилися». Частка післяплати в онлайн-замовленнях була 35%, додає вона.
Чому бренди одягу відмовляються від післяплати
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.