У виробника тактичного одягу M‑TAC «бренд‑амбасадор» – один із найпопулярніших людей вільного світу, президент України Володимир Зеленський. З початку вторгнення він мінімум три десятки разів з’являвся на публіці в одязі цього бренду. Крім Зеленського речі M‑TAC можна побачити на головнокомандувачі ЗСУ Валерії Залужному, а ще – на сотнях тисяч військових та цивільних українців.
Бренд М‑ТАС народився завдяки війні на Донбасі 2014 року. До цього співзасновник бренду Олександр Карасьов дев’ять років продавав спорядження для військових ігор airsoft у невеликому київському магазині «Мілітарист». Антитерористична операція на Донбасі перетворила «Мілітариста» на військторг. Карасьов почав імпортувати військовий одяг з Європи, але кількість конкурентів зростала. «Тоді я подумав: чом би не зробити український бренд тактичного одягу», – згадує він. Одним із перших виробів M‑TAC були тактичні штани Agressor, які стали багаторічним хітом продажів.
У перші тижні повномасштабної війни виробництво й онлайн‑продажі зупинилися: усі працювали на видачу готової продукції. Повністю роботу фабрики та магазинів вдалося відновити лише у травні. Вже з червня 2022 року виробництво M‑TAC виросло втричі. Компанія відкрила фабрику у Львівській області на 6000 кв. м та орендувала додаткові 2000 кв. м для київської фабрики.
У бренду, який завоював серця українців, непогані перспективи на західних ринках, вважає співзасновник М-ТАС Денис Головко. На профільній виставці у Нюрнберзі, що відбулась наприкінці лютого минулого року, M‑TAC користувався великою увагою. «Багатьох зацікавила наша продукція, привезли пачку з 300 візитівок, – каже Головко. – Але поки що головне завдання – задовольнити потреби українських військових».