Інформація про Максим Гладиш, Олег Пилипчак, Назар Гембара

Співзасновники BotsCrew, Бізнес

Максим Гладиш, Олег Пилипчак, Назар Гембара

30 до 30 Forbes Ukraine 2025: Провісники змін

Максим Гладиш. 

Про себе одним реченням. Мрійник-авантюрист: у 2015-му біля дому Стіва Джобса перестрибнув паркан, узяв яблуко з саду, з’їв його біля Golden Gate Bridge, загадавши зробити в цьому житті щось значуще. За рік ми заснували BotsCrew. 

Головне професійне досягнення за останні 12 місяців. Зініціював стратегічне партнерство з CourtAvenue – однією з найдинамічніших агенцій США, яка стало мажоритарним власником BotsCrew. 

Девіз. He who says he can and he who says he can’t are both usually right.

Яка книга найбільше вплинула на вас? «Антикрихкість» Нассіма Талеба і «Наодинці з собою» Марка Аврелія. Вони – фундамент мого мислення в епоху невизначеності.

Олег Пилипчак

Девіз. You can’t control the wind but you can adjust your sails. 

Що для вас найвища насолода? Знаходити елегантні рішення для складних завдань. Найбільше захоплює, коли за простим результатом ховається глибина й точність мислення.

Назар Гембара

Про себе одним реченням. Бабця каже «ентузіаст», а я добавлю «ентузіаст із вічною нестачею годин на ідеї». Програміст, що став підприємцем і допомагає світовим брендам запускати ШІ-агентів.

Три позитивні і три негативні особисті якості. Позитивні: допитливість і вміння швидко підхоплювати нові технології, підприємницький хист та соціальна відповідальність. Негативні: повільно відповідаю на повідомлення, схильний до тривожності та розфокусування. 

Що сказали б собі 18-річному? Не чекай правильного моменту, починай уже сьогодні. Менше сумнівайся в собі. Купи біткоїн. Багато подорожуй. 

Олена Мажуга, партнерка Flyer One Ventures 

Ще у 2019 році, на івенті Startup Wise Guys, BotsCrew вже мали великих корпоративних клієнтів.

Вони девʼять років працюють із розмовним і генеративним штучним інтелектом та розуміють, як будувати рішення для світових брендів.

Сильний бік BotsCrew — поєднання продукту, консалтингу і повного впровадження. Ринок зростає, попит на готові AI-рішення збільшується. Це ставить їх у сильну позицію. Вони також класно «продуктизують» свої інструменти — бачать проблеми корпоративних клієнтів зсередини, швидко роблять із цього окремі продукти і вміють їх продавати.

Все це дає сильний потенціал для масштабування. Виклик: баланс між сервісами і SaaS-продуктом. Я б радила зміщувати доходи в продуктовий бік — це краще масштабується.

Матеріали по темі
Участь в рейтингах