Працювати з одягом подружжя Дарини і Дмитра Ярошенко почало ще в коледжі – зі стоків в соцмережах. «Це була можливість заробити собі на життя в студентські роки», – розповідають засновники. Зі зростанням продажів, подружжя почало співпрацю з українськими фабриками. Брендом Дарина і Дмитро Ярошенко почали називати бізнес у 2018-му. «Саме в цей період зосередилися на будуванні компанії, команди, процесів», – каже Дарина.
В 2024-му у Romashka 7 магазинів, склад 700 кв.м., офіс розробки, 50 людей в команді. Бренд спеціалізується на повсякденному жіночому одязі та аксесуарах. 90% асортименту виробляють в Україні на фабриках підрядників, 10% – на виробництвах джинсу в Туреччині.
Успіх бізнесу подружжя вбачає в постійних реінвестиціях і розвитку соцмереж. З 2023-го року бренд виріс на 50%, розповідають засновники. Стратегія масштабування Romashka – подальше збільшення впізнаваності бренду.