Інформація про Scalarr

Інвестиції: $8 млн, Реклама

Scalarr /з особистого архіву
Оцінка: $20–40 млн
22 місце
30 найкращих стартапів

Профайл

Кількість працівників
40 осіб
СЕО
Інна Ушакова
Рік заснування
2017
Засновники
Інна Ушакова, Юрій Яшунін

30 найкращих стартапів

Інна Ушакова та Юрій Яшунін проміняли рекламний бізнес на IT‑стартап. Їхня мета – зберегти гроші розробників мобільних ігор і додатків. Засновники Scalarr придумали інструмент для мобільної реклами, який відсіває шахраїв й економить маркетингові бюджети. У 2020 році він допоміг клієнтам стартапу заощадити $22 млн, розповіла Ушакова в інтерв’ю Techcrunch. Доходи стартапу за минулий рік зросли вдвічі, хоча конкретних цифр компанія не розкриває. У лютому 2021 року Scalarr закрив раунд на $7,5 млн. На ці гроші засновники планують просувати свій продукт в Азії.

Поруч в рейтингу «30 найкращих стартапів»
Epom /з особистого архіву
$8,2 млн
$30 млн
AllRight /Олександр Чекменьов
$6,8 млн
$20–40 млн
Участь в рейтингах
Статті по темі