Народився 24 лютого 1979 року в Сумах. Закінчив Сумський державний університет («фінанси»). З 2012 року працює в Групі компаній «Асканія», де пройшов шлях від керівника розвитку бізнесу до СЕО. Має експертизу у створенні нових бізнес-напрямків, формуванні ефективних команд та підвищенні результативності наявних структур.
25 найкращих СЕО України 2025
Для завзятого альпініста Сергія Жили похід у гори з топменеджерами – спосіб згуртувати команду й перевірити її у складних умовах. «Це створює довіру й дозволяє краще зрозуміти кожного», – каже він.
У 2024 році виторг групи «Асканія», що заснована Валерієм і Сергієм Горбанями й об’єднує 12 бізнесів, зріс на 66% – до 14 млрд грн. Холдинг вирощує троянди, готує соуси для McDonald’s і KFC, розливає квас «Ярило». До портфеля входять термінали City24, енергетичні активи та лижна траса «Протасів Яр».
У роботі Жила дотримується принципу «не заважай»: якщо керівники захистили бюджети й стратегії перед правлінням, вони мають свободу в ухваленні рішень. Виняток – проблеми, запуск нового бізнесу або великі інвестиції. «Решта – про довіру», – каже він.
Попри втрати від окупації та обстрілів, які компанія оцінює у $10 млн, інвестиції не припиняються. «Коли конкуренти зупиняються, а ти укладаєш нові контракти й інвестуєш, – отримуєш більшу частку ринку», – підсумовує Жила.
Цитата: «Спільно пережиті труднощі гуртують краще, ніж тимбілдінги».