10 динамічних крафтових пивоварень 2025
Запускаючи у 2017 році броварню в Миколаєві, Дмитро Волощенко не сумнівався в успіху. Реальність виявилася іншою — місцеві жителі не хотіли купувати пиво дорожче за Heineken. Довелося закрити три магазини у Миколаєві, залишивши лише невеликий тапрум, каже Волощенко.
Зате миколаївське пиво сподобалося киянам — 80% продажів припадає саме на столицю. У 2024 році броварня почала співпрацювати з мережею «Сільпо», що збільшило продажі та зробило бренд відомішим.
Компанія ШО позиціонує себе як виробник пива середнього цінового сегмента — від 80 грн за банку 0,33 л. У них є 10 сортів пива. У найближчих планах — встановлення лінії для розливу в банки та розширення асортименту.
«Стильні, сміливі й щирі — саме так можна описати пивоварню ШО і її позиціонування», — Олег Романенко, незалежний пивний сомельє.