30 найбільших продавців в уанеті
Продуктовий ритейлер «Сільпо» запустив інтернет-магазин у 2020 році, під час пандемії COVID-19. Перед компанією стояло завдання надати можливість покупцям замовляти продукти онлайн.
Оскільки у кожного з 260 магазинів, що працювали на той момент, були свої асортимент, ціноутворення
і акції, потрібно було оперативно врахувати, що, власне, виводити у каталог товарів. Для експрес-доставки обрали 2000 позицій.
Ключовим завданням на 2024 рік у «Сільпо» називають підсилення власного сервісу доставки Loko, який ритейлер запустив у червні 2022-го у столиці. Відтоді доставка розширилася до восьми населених пунктів. Зокрема, працює в Івано-Франківській та Волинській областях, у радіусі 100 км від обласних міст.
E-commerce «Сільпо» в середньому сягає 3–5% від загального обігу, казав у 2023 році когнітивний директор Fozzy Дмитро Циганков у програмі «YASNO про лавмарки». Оцінка Forbes базується на цих даних.