Інформація про Stimma

Виторг 2023 рік: 300 млн грн**, Виторг за 6 місяців 2024 року: 180 млн грн**, Власники: Сергій Параска, Сюзанна Петегерич

Stimma /з офіційного сайту

Профайл

Місто
Хмельницький
Кількість працівників
336
Кількість магазинів
28

З 2010 року бренд STIMMA виріс із виробництва термобілизни у Хмельницькому до чотирьох фабрик та мережі з 29 магазинів жіночого одягу в 15 українських містах. Засновники роблять ставку на сучасний міський гардероб, доступний жінкам, незалежно від рівня доходів і типу фігури.

Стратегія бренду – зберігати доступну ціну для масмаркету. Для цього оптимізували логістику: раніше частину продукції доставляли у магазини через поштових операторів, нині – виключно власним транспортом.

На другому році вторгнення бренд почав займати вакантні локації у ТРЦ з високою конверсією, куди до вторгнення не міг увійти через високу конкуренцію. Офлайн становить 74% від продажів, компанія працює без складів і розвозить продукцію з огляду на залишки у магазинах. До кінця 2024 року бренд планує відкрити 30-й магазин, найближчі плани – розширюватися на українському ринку.

Поруч в рейтингу «Next250 2.0»
Stakhovsky Wines /з офіційного сайту
Сергій Стаховський
13,4 млн грн*
Sunsay NRG /з офіційного сайту
Дмитро і Сергій Зінкевичі, Олександр Бут
199 млн грн*
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд