З 2010 року бренд STIMMA виріс із виробництва термобілизни у Хмельницькому до чотирьох фабрик та мережі з 29 магазинів жіночого одягу в 15 українських містах. Засновники роблять ставку на сучасний міський гардероб, доступний жінкам, незалежно від рівня доходів і типу фігури.
Стратегія бренду – зберігати доступну ціну для масмаркету. Для цього оптимізували логістику: раніше частину продукції доставляли у магазини через поштових операторів, нині – виключно власним транспортом.
На другому році вторгнення бренд почав займати вакантні локації у ТРЦ з високою конверсією, куди до вторгнення не міг увійти через високу конкуренцію. Офлайн становить 74% від продажів, компанія працює без складів і розвозить продукцію з огляду на залишки у магазинах. До кінця 2024 року бренд планує відкрити 30-й магазин, найближчі плани – розширюватися на українському ринку.