25 найперспективніших стартапів
Wantent розробив платформу на базі штучного інтелекту, що допомагає оцінити реакцію глядачів на відеоконтент ефективніше за традиційні фокус-групи та опитування. ШІ відстежує людську міміку та мікровирази обличчя, аналізує до 20 емоцій, оцінює емпатію та чотири типи уваги.
У команді – троє докторів наук, бізнес-розвитком керує колишній топменеджер американського кіногіганта Miramax. Наступний продукт – Emotional Intelligence Engine – ШІ-агенти, що поліпшуватимуть прогнози залученості аудиторії та персоналізації. Стартап співпрацює з Dentsu, CBS, Nickelodeon, Netflix, Universal, Mattel, BBC тощо. Головна ціль на 2025 рік – наростити доходи у 12 разів, до $6 млн.