Народилась 12 березня 1996 року в місті Лисичанськ Луганської області, Україна. Закінчила Інститут міжнародних відносин (НАУ) та програму Business Sustainability Management Інституту сталого лідерства Кембріджського університету. З квітня 2022 року – директорка з комунікацій та сталого розвитку групи. До цього опікувалась стратегіями різноманіття та інклюзивності компанії. Розробила корпоративну стратегію з підтримки ветеранів та ветеранок російсько-української війни, що наразі впроваджується не тільки у Starlight Media, а й у багатьох українських компаніях.
30 до 30 Forbes Ukraine 2025: Провісники змін
Головне професійне досягнення за останні 12 місяців. Те, що ми творимо разом з Мінветеранів, Forbes, Veteran Hub та ще понад 100 компаніями-підписантами Принципів бізнесу, дружнього до ветеранів і ветеранок. Це великий приклад сили небайдужості та спільного розуміння, що вдячність нашим воїнам і їхнім близьким має виражатись у дії.
Найкорисніша звичка. Будувати мережі, а не вежі. І багато слухати, особливо людей, що рідше відчувають силу свого голосу.
Ваш рецепт боротьби зі стресом. Зустрічі зі своїми за цінностями людьми і чорний гумор.
Що ви дізнались про себе під час війни? Вразливість може бути інструментом для змін, а не слабкістю. Загострене відчуття справедливості та емпатійність до інших можуть бути паливом для дій.
Найкраща порада, яку ви чули. Будь собі другом.
Девіз. Це цитата Євгена Сверстюка, українського дисидента. «Життя визначається питаннями, які ти поставив там, де звично було мовчати. Кроками, які ти робив проти течії. Світлом, яке ти засвітив серед темряви і посеред нарікань на темряву. Які питання ставив своєму часові? Чим ти зупиняв юрбу, яка летіла за вітром? Як ти будив сонних? Як ти боровся з застійним морем байдужих і теплих?»
Івона Костина, засновниця Veteran Hub
Мій перший спогад про неї в роботі — звернення до проєкту «Практика». Яна ледь не єдина прийшла з уже готовою політикою для ветеранів як працівників на основі наших матеріалів та абсолютно щиро попросила її вичитати.
Було помітно, що Яна справді глибоко опрацювала наші матеріали і дійшла самостійних висновків, які відповідали корпоративній структурі та бізнес-викликам Starlight Media. Ми спільно допрацювали чернетку, яку вона потім адвокатувала та впровадила всередині своєї команди.
А з часом Яна прийшла з ініціативою щодо створення принципів дружнього до ветеранів бізнесу від імені Starlight Media. Ми виступили співавторами, а їй вдалося привести понад 150 компаній на цей шлях.
Крім того, Яна доклала багато зусиль до проєкту «Холостяк» та інших медіапроявів ветеранів. Вона з великою обережністю та трепетом ставиться до того, щоб ветерани мали правдиве й гідне відображення в медіа. Так вона транслює ті цінності, які сама глибоко переживає. Для неї це не черговий KPI, а робота, в яку вона вірить. І тому шукає будь-які ресурси, аби розвивати цю роботу.