«У 2017-му я запустила HealthTech-стартап, не розуміючи, як працює бізнес», – ностальгічно написала п’ять років по тому у своєму LinkedIn співзасновниця й CEO BetterMe Вікторія Рєпа, 31. Основ онлайн-підприємництва її навчили в IT-холдингу Genesis. У 2019-му BetterMe відділилася в окрему структуру.
Рєпа постійно наголошує на своїй незалежності, проте уроки в альма-матер засвоїла на відмінно. Перша версія BetterMe – сторінка у Facebook із постами про здоров’я і фітнес, яку робили троє людей. Того ж року вийшов однойменний фітнес-застосунок, який Рєпа просувала у США. 80% американців мають зайву вагу, а отже, продукт, що допомагає її позбутися, має шанси на успіх, пояснювала вона свій вибір.
У 2020-му BetterMe мав 50 млн завантажень і 400 000 платних підписників. Під кінець 2023-го продукти Рєпи завантажили понад 150 млн разів. Щомісяця ними користується 5,5 млн людей у США, Китаї, Великій Британії.
Основне джерело доходів BetterMe – підписка на фітнес-застосунок Health Coaching та Mental Health із вправами для медитації, психологічної самодопомоги тощо. Додаткове – брендова лінійка спортивного одягу та бюджетні фітнес-браслети BetterMe Band. Розкривати заробітки Рєпа відмовляється. За оцінкою Forbes, наприкінці 2022-го річний виторг компанії досяг $100–120 млн.