«30 до 30: Творці майбутнього»
21 січня 2023-го Бейонсе виступила на відкритті готелю Atlantis у Дубаї. Це був її перший концерт після чотирирічної паузи. Співачка закрила шоу у рожевій сукні, легінсах та рукавичках, вручну розшитих кристалами. Автор образу – київський дизайнер Іван Фролов.
Костюм для Бейонсе Фролов називає однією з перемог бренду за останні півтора року. «У мороці, в якому ми живемо, важливо знаходити приводи пишатись», – додає він.
Утім, на думку дизайнера, не це головне досягнення. «Бренд досі існує, – каже Фролов. – Ми вистояли».
Наприкінці 2021-го FROLOV, чий виторг Forbes оцінює у 14 млн грн, інвестував майже €500 000 у нове виробництво. Після 24 лютого робота зупинилася; співробітники шили лише речі для військових на запити волонтерів.
Влітку бренд оговтався: відбулася презентація кутюрної колекції у Парижі і ready-to-wear – у Лондоні. Кількість продажів перевищила довоєнні. 70% замовлень – з-за кордону.
Яка порада допомагає у роботі?
Щоб надихнутись, мені потрібна глибинна робота із джерелами. Тільки в цьому процесі може відбутися магія. Праця, праця і ще раз праця.
«У кожній сукні FROLOV відчувається філософія та світогляд дизайнера. Фундаментальні досягнення Івана як підприємця – сильна команда, правильно побудований бізнес, успішні благодійні проєкти», – учасниця списку «30 до 30» 2021 року, засновниця бренду Guzema Jewelry Валерія Гузема.