Информация о «Мудрик»

Оксана Тимків, Послуги

«Мудрик»
Виторг 2022 рік: 20 млн грн

Профайл

Город
Київ
Количество работников
4

Франчайзингова мережа центрів раннього розвитку для дітей. Має понад 75 центрів у 67 містах.

«Зустріч з Оксаною Тимків перевернула мій світ і сприяла особистому зростанню», – розповідає Юлія Орап з Кременчуку. Після декрету вона не хотіла повертатися на роботу на нафтопереробний завод, а натомість відкрила за франшизою центр раннього розвитку дітей «Мудрик». Орап – одна із майже сотні жінок-підприємниць, які розвивають дитячі центри по всій Україні.

Бізнес-ідея прийшла до вчительки англійської мови Оксани Тимків після народження першої дитини у 2011 році. Вона зацікавилася методиками раннього розвитку, перечитала в оригіналі літературу на цю тему. «В Калуші, де я жила, нічого подібного для дітей не було, – пригадує Тимків. – Тому я можу створити центр дитячого розвитку сама». 

Стартап Тимків ненадовго загальмувало народження другої дитини. Вирішила відновити центр, як отримала допомогу від держави по догляду за дитиною, пригадує вона. Орендувала більше приміщення, купила меблі і назвала центр ABC Club. Досить швидко він вийшов на максимум своїх можливостей — щомісячне навчання проходило 100 дітей.  

Незабаром Тимків відкрила другий центр у Калуші. «Тільки після цього я почала цікавитися, що таке бізнес», – згадує підприємиця, яку найбільше вразила книга Джеймса Каана «Реальна Угода». Це автобіографічна історія британського підприємця, який розширив свою хедхантингову агенцію за допомогою франшизи до понад 147 офісів у 30 країнах. «Каан описує, як почав з офісу в 6 кв.м і масштабував бізнес самостійно, – каже Тимків. – Я вирішила, що також можу спробувати пройти такий шлях».

Шлях від ідеї до продажу першої франшизи зайняв чотири роки. Простий сайт з описом франшизи і реклама в Google привели першу партнерку. На першій же зустрічі з Тимків Юлія Микитин зі Стрия дала €500 завдатку за франшизу. У серпні 2017 року у Стрию відкрився перший центр раннього розвитку «Мудрик» по франшизі. Вартість франшизи «Мудрик» – $8000, стільки ж потрібно вкласти в запуск. 

За півтора роки великої війни компанія Тимків підписала 30 нових франчайзингових договорів. На липень 2023 працює 80 «Мудриків» у 67 містах, в тому числі два центри у Болгарії та один у Польщі. Виторг компанії у 2022 році, за словами Тимків, 19,8 млн грн. 

Що далі? «Хочу вийти на ринок дитячих садочків повного дня і початкових шкіл», – каже Тимків. Ще один проєкт, який запускає підприємниця, – центри для проведення гастрономічних майстер-класів «Студія кулінарних вражень».

Материалы по теме
Рядом в рейтинге «Next250»
«Міністерство дверей» /из личного архива
Сергій Панченко
228 млн грн*
«Мукко» /Мукко
Назар і Аліса Кміть
76 млн грн*
Участие в рейтингах
Статьи по теме
Предыдущий слайд
Следующий слайд