PropertyMate, заснований маркетологинею Софією Вишневською та технопідприємцем Богданом Гнатковським, кілька років не міг намацати свою нішу на ринку нерухомості США. Компанія кілька разів змінювала бізнес-модель, доки не зосередилася на розвитку платформи для пошуку та купівлі нової нерухомості.
На маркетплейсі PropertyMate виставлені пропозиції більш як від 1200 забудовників у 15 містах. Стартап заробляє на комісії чи реферальних платежах із кожної угоди. Абсолютну суму виторгу компанія не розкриває, однак засновники стверджують, що у 2022-му виторг зріс удесятеро, у 2023-му – ще більш ніж утричі.
«Найбільший ризик – ухвалення рішень, які відірвані від реальності», – каже про свій підприємницький досвід Гнатковський.
У 2023-му PropertyMate залучив $5,5 млн – найбільший раунд у своїй історії й один із найпомітніших серед українських стартапів. Паралельно – змінив назву на NewHomesMate і найняв досвідченого топменеджера – ексвіцепрезидента з продажів американського маркетплейсу нерухомості REX Homes Маркуса Баттла.
У команді – 96 людей, що працюють у штаб-квартирі в американському Остіні й офісах розробки у Києві та Львові. Основною метою на 2024-й Гнатковський називає збільшення доходу вчетверо.