Співзасновники Propertymate  Богдан Гнатковський (зліва), Софія Вишневська та Маркус Баттл. /прес-служба
Категорія
Новини
Дата

Український стартап Propertymate, що допомагає продавати «новобудови» у США, залучив $5,5 млн від інвесторів. Оцінка – до $40 млн

2 хв читання

Співзасновники Propertymate Богдан Гнатковський (зліва), Софія Вишневська та Маркус Баттл. Фото прес-служба

Стартап Propertymate, що допомагає з пошуком і придбанням житла у США, залучив $5,5 млн інвестицій від низки фондів й бізнес-ангелів. Про це Forbes повідомили засновники стартапу Богдан Гнатковський та Софія Вишневська. 

Ключові факти

  • П’ятирічний український стартап Propertymate оголосив про новий посівний раунд інвестицій на $5,5 млн. У ньому взяли участь американські венчурні компанії Gaingels, Asymmetry Ventures, ангельський синдикат Unpopular Ventures, а також українські Geek Ventures, Flyer One Ventures, SID Venture Partners, U.Ventures та ранній інвестор Pragmatech Ventures – фонд співзасновника iDeals Євгена Сергеєва.
  • Серед нових ангельських інвесторів проєкту – колишній CEO Oliver Wyman Девід Моррісон, американський економіст Адріан Сливоцький, Джон Гу з Norwest Venture Partners, засновник SquareFoot Джонатан Вассерструм, засновник Opswat Бенні Чарні.
  • Отримавши фінансування, стартап змінив назву на NewHomesMate, проте продукт і бізнес-модель залишаться незмінними.
  • З моменту заснування стартап отримав $6,7 млн інвестицій. Виторг із січня 2022-го по січень 2023 років зріс у понад десять разів, стверджують фаундери.
  • Оцінку за новим раундом засновники не коментують. Однак за даними Forbes, вона у діапазоні $30-40 млн.
  • «Ми виросли на 1086% за доходом станом на січень 2023-го порівняно з січнем 2022 року», – каже Гнатковський.

Контекст

Propertymate – заснований у 2018 році український стартап зі штаб-квартирою у американському Остіні. Його продукт – платформа для пошуку та купівлі нової нерухомості, орієнтована на американський ринок.

Співзасновники стартапу – львів’яни Богдан Гнатковський та Софія Вишневська. Вишневська – випускниця ЛНУ ім. Франка, працювала HR‑маркетологинею у IT-компанії SoftServe й очолювала маркетинг львівського виробника шкарпеток Duna. У 2017-му вона стала операційною директоркою попереднього стартапу Гнатковського – платформи для автоматизації продажів нерухомості Brainify.

У 2020 році Propertymate потрапив до акселератора Techstars в Остіні (Техас) та отримав $120 000 інвестицій. Наступного року залучив $1 млн у pre-seed раунді від Pragmatech Ventures. Станом на червень 2023-го команда проєкту розрослася до 91 людини, частина – у Києві та Львові, але більшість нових співробітників наймали у США.

На маркетплейсі Propertymate виставлено понад 97 000 будинків у десяти американських містах. Протягом 2022 року, крім домашнього Остіна, стартап запустився у Далласі, Г’юстоні, Орландо, Джексонвілі, Тампі, Сан-Антоніо, Ролі-Даремі, Окала-Гейнсвілі та Форт-Лодердейлі у Маямі. 

Основні клієнти – забудовники та агенції з пошуку нерухомості, зокрема KB Home, Meritage Homes, Lennar тощо. Propertymate заробляє на комісії чи реферальних платежах з кожної угоди. Абсолютну суму виторгу стартап не називає, однак засновники стверджують, що у січні 2023-го доходи бізнесу зросли на 1086%. На початку 2022 року стартап залучив до команди досвідченого топменеджера – колишнього віцепрезидента з продажів американського маркетплейсу нерухомості REX Homes Маркуса Баттла (Marcus Battle).

За рахунок нового фінансування Гнатковський та Вишневська планують запустити продажі ще у восьми нових локаціях протягом 2023 року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд